EN
  • Anasayfa
  • REH243 II. Yabancı Dil I (Almanca I) (2022 - 2023 / 3. Yarıyıl)
  • EN
REH243 - II. Yabancı Dil I (Almanca I)
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
II. Yabancı Dil I (Almanca I) REH243 3 6 + 0 6,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM REHBERLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Örgün sınıfta ders
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Bilge ÜNAL
Ders Veren Öğr. Gör. Bilge ÜNAL
Amaç

II. Yabancı dil Almanca öğretimi III.

Ders İçeriği

II. yabancı dil Almanca öğretimi III.

Ders Kaynakları 2. Grammatik aktiv A1-B1 Cornelsen Verlag
Grammatik Sprachniveau A1 A2 1. Übunggsgrammatik Deutsch als Fremdsprache Schubert Verlag Leipzig ISBN 978-3-941323-09-4
3. Begegnungen A1+ Deutsch als Fremdsprache Anne Busch/Szilvia Szita Integriertes Kurs- und Arbeitsbuch Schubert Verlag Leipzig, ISBN 978-3-929526-86-8
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 30
Ödev 1 30
Toplam 60
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %40
Toplam %40
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %60
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %40
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
100
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 6 14 84
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 2 2
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 4 4
Önceden planlanmış özel beceriler Özel Destek / Yapısal Örnekler 1 2 2
Önceden planlanmış özel beceriler Rol Yapma / Drama 3 2 6
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 2 1 2
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 6 6
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 1 4 4
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 3 1 3
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 1 2 2
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 2 4 8
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 2 2 4
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 1 2 2
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 2 1 2
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Ödev 1 Ödev 1 1 10 10
Final Final 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 143
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 5,61
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 tanışma, ders akışı ve içeriği bilgilendirme Ders Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
2 örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca I dersi Tartışmalı Ders
14 konu tekrarı, sınav Ders Beyin Fırtınası Gösterim Grup Çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Deutsch A 1.1. verstehen A 1.1. Wortschatz Yazılı Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Deutsch A 1.1. Grammatik, Praesens, Praeteritum, Perfekt, Satzbau, Pronomen, Praepositionen, Yazılı Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Deutsche Aussprache Yazılı Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
alltaegliche+formelle+informelle Sprachfaehigkeiten/güncel resmi ve gayrı resmi dil konuşma becerileri Yazılı Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Kommunikation A 1.1./İletişim A 1.1. Sunum / Seminer Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Deutsch A 1.1. verstehen A 1.1. Wortschatz 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Deutsch A 1.1. Grammatik, Praesens, Praeteritum, Perfekt, Satzbau, Pronomen, Praepositionen, 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Deutsche Aussprache 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
alltaegliche+formelle+informelle Sprachfaehigkeiten/güncel resmi ve gayrı resmi dil konuşma becerileri 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Kommunikation A 1.1./İletişim A 1.1. 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1