EN
  • Anasayfa
  • REH242 II. Yabancı Dil II (Arapça II) (2022 - 2023 / 4. Yarıyıl)
  • EN
REH242 - II. Yabancı Dil II (Arapça II)
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
II. Yabancı Dil II (Arapça II) REH242 4 6 + 0 6,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM REHBERLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim.
EBS Koordinatörü Arş. Gör. Rıdvan ŞAHİN
Ders Veren
Amaç

Dersin amacı öğrencilere, turistlerle iletişim kurabilecekleri yetenekleri kazandırmak amacıyla yabancı dil eğitimi sağlamaktır.

Ders İçeriği

Temel gramer kurallarının anlatımı, meslekî terminolojiyi kazandıracak metinlerinin ve arşiv belgelerinin okutulması.

Ders Kaynakları Mehmet Maksudoğlu, Arapça Dilbilgisi
İlyas Karslı, Arapça-Türkçe Sözlük
Mustafa Kurt, Arapça Konuşalım, I
İlyas Karslı, Arapça-Türkçe Sözlük
Mehmet Maksudoğlu, Arapça Dilbilgisi
Mustafa Kurt, Arapça Konuşalım, I
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Zamirler
2 Zarflar
3 Edatlar
4 Bağlaçlar
5 Ünlemler
6 Cümle yapısı
7 Cümlenin öğeleri
8 Alıştırmalar
9 Temel konuşma alıştırmaları
10 Temel konuşma alıştırmaları
12 Metin okuma alıştırmaları
12 Metin okuma alıştırmaları
12 Metin okuma alıştırmaları
14 Genel değerlendirme
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Arapça metinleri belli seviyede anlar. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Arapça metinleri belli seviyede anlar. - - - - - - - - - - - - - -