| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Seminer | MBG6900 | 3 + 0 | 7,5 |
| Birim Bölüm | MOLEKÜLER BİYOLOJİ VE GENETİK - DR |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Sunum |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Mustafa KOYUN (Yıl: 2024 - 2025) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Moleküler Biyoloji alanında tezi ile ilişkili güncel konuları araştırmak ve bilmek |
| Ders İçeriği |
Moleküler Biyoloji alanına ait güncel konular |
| Ders Kaynakları |
Springer Link, Pubmed, Science direct
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Literatür tarama | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür tarama | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür tarama | Sınıf Dışı Çalışma |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| 4 | tezi ile ilgili sunum | Tartışmalı Ders |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Moleküler Biyoloji genetik alanında güncel literatürü takip eder | |||
| Moleküler Biyoloji genetik alanında güncel teknikleri öğrenir | |||
| Moleküler Biyoloji genetik alanında öğrendiği bilgileri sözel olarak aktarabilir | |||
| Moleküler Biyoloji genetik alanında öğrendiği bilgiler ile hipotez kurabilir | |||
| Moleküler Biyoloji genetik alanında etik kurallara bağlı, sorumluluk sahibi ve ilerici bir bakış açısına sahip olur |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Moleküler Biyoloji genetik alanında güncel literatürü takip eder | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ;
| Moleküler Biyoloji genetik alanında güncel teknikleri öğrenir | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 4 | 3 | 3 | 2 | 3 | ;
| Moleküler Biyoloji genetik alanında öğrendiği bilgileri sözel olarak aktarabilir | 4 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | ;
| Moleküler Biyoloji genetik alanında öğrendiği bilgiler ile hipotez kurabilir | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | ;
| Moleküler Biyoloji genetik alanında etik kurallara bağlı, sorumluluk sahibi ve ilerici bir bakış açısına sahip olur | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | ;
| Ortalama Değer | 3 | 3 | 2,8 | 3 | 3 | 3,2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2,6 | 3 |