EN
  • Anasayfa
  • BYM7000 Uzmanlık Alan (2022 - 2023 / . Yarıyıl)
  • EN
BYM7000 - Uzmanlık Alan
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Uzmanlık Alan BYM7000 6 + 0 10,0 Pdf
Birim Bölüm
BİYOMÜHENDİSLİK - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze, online
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Mustafa Oğuzhan ÇAĞLAYAN
Ders Veren Doç. Dr. Mesut IŞIK Doç. Dr. Ferda MİNDİVAN Doç. Dr. Rafig GURBANOV
Amaç

Bu ders, doktora tez çalışması yapan adayın gereksinim duyduğu konularda danışmanlık alması için açılmıştır. Tez konusunda yaptığı çalışmalarda danışmanın deneyimlerinden faydalanması amaçlanmaktadır.

Ders İçeriği

Danışmanın çalışma konuları ve doktora adayının çalışma konularını içermektedir.

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
50
Uzmanlık / Alan Dersleri
50
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 4 14 56
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 2 14 28
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 1 14 14
Uygulama 2 Uygulama 2 1 1 1
Uygulama 1 Uygulama 1 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 254
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 9,96
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
1 Literatür taraması ve problemlerin tartışılması Sınıf Dışı Çalışma
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Sorun değerlendirme aşamalarını ve metodolojik yaklaşımı öğrenir. Laboratuvar Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Güncel literatürü takip eder ve yorumlar. Laboratuvar Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tez çalışması ile ilgili problem çözme tekniklerini uygular. Laboratuvar Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Bilimsel ve teknolojik gelişime katkıda bulunur. Laboratuvar Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Sorun değerlendirme aşamalarını ve metodolojik yaklaşımı öğrenir. 5 5 5 5 5 5
Güncel literatürü takip eder ve yorumlar. 5 5 5 5 5 5
Tez çalışması ile ilgili problem çözme tekniklerini uygular. 5 5 5 5 5 5
Bilimsel ve teknolojik gelişime katkıda bulunur. 5 5 5 5 5 5