| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Uzmanlık Alan | BYM7000 | 6 + 0 | 10,0 |
| Birim Bölüm | BİYOMÜHENDİSLİK - YL |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze, online |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Mustafa Oğuzhan ÇAĞLAYAN (Yıl: 2021 - 2022) |
| Ders Veren | Doç. Dr. Rafig GURBANOV Doç. Dr. Mesut IŞIK Prof. Dr. Mustafa Oğuzhan ÇAĞLAYAN Doç. Dr. Ferda MİNDİVAN |
| Amaç |
Bu ders, doktora tez çalışması yapan adayın gereksinim duyduğu konularda danışmanlık alması için açılmıştır. Tez konusunda yaptığı çalışmalarda danışmanın deneyimlerinden faydalanması amaçlanmaktadır. |
| Ders İçeriği |
Danışmanın çalışma konuları ve doktora adayının çalışma konularını içermektedir. |
| Ders Kaynakları | |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
100
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 14 | 42 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 5 | 14 | 70 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 3 | 14 | 42 |
| Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 5 | 14 | 70 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 1 | 1 | 1 |
| Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 3 | 14 | 42 |
| Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 1 | 1 | 1 |
| Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 1 | 1 | 1 |
| Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 1 | 1 | 1 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 270 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 10,59 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Sorun değerlendirme aşamalarını ve metodolojik yaklaşımı öğrenir. | |||
| Güncel literatürü takip eder ve yorumlar. | |||
| Tez çalışması ile ilgili problem çözme tekniklerini uygular. | |||
| Bilimsel ve teknolojik gelişime katkıda bulunur. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Sorun değerlendirme aşamalarını ve metodolojik yaklaşımı öğrenir. | 1 | 1 | - | - | - | - | ;
| Güncel literatürü takip eder ve yorumlar. | - | 1 | 1 | - | - | - | ;
| Tez çalışması ile ilgili problem çözme tekniklerini uygular. | - | - | - | 1 | 1 | 1 | ;
| Bilimsel ve teknolojik gelişime katkıda bulunur. | - | - | - | 1 | 1 | 1 | ;
| Ortalama Değer | 0,25 | 0,5 | 0,25 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |