Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Din Felsefesinin Temel Problemleri | FDB5004 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | teorik 2+ uygulama 0 |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Kemal GÖZ |
Ders Veren | |
Amaç |
Din Felsefesi Problemlerini Sistematik, Kronolojik çerçevede öğretmek. |
Ders İçeriği | |
Ders Kaynakları |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | din ve felsefe kavramları | Tartışmalı Ders |
1 | din ve felsefe kavramları | Tartışmalı Ders |
3 | Tanrının varlığının delilleri | Tartışmalı Ders |
4 | Teizm | Tartışmalı Ders |
4 | Teizm | Tartışmalı Ders |
6 | Deizm | Tartışmalı Ders |
6 | Deizm | Tartışmalı Ders |
8 | Panteizm | Tartışmalı Ders |
9 | Ateizm | Tartışmalı Ders |
10 | Arasınav | Tartışmalı Ders |
11 | Vahdet-i vücut | Tartışmalı Ders |
12 | Agnostisizm | Tartışmalı Ders |
13 | Genel değerlendirme | Tartışmalı Ders |
14 | Final sınavı | Tartışmalı Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Din Felsefesi Problemlerini kapsamlı olarak algılayıp çözümleyerek karşılaştırır. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Din felsefesinin çağdaş bazı sorunları hakkında daha detaylı bir bilgi elde etme ve ileri analizlerde bulunabilme hedeflenmektedir. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Din Felsefesi Problemlerini kapsamlı olarak algılayıp çözümleyerek karşılaştırır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Din felsefesinin çağdaş bazı sorunları hakkında daha detaylı bir bilgi elde etme ve ileri analizlerde bulunabilme hedeflenmektedir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |