EN
  • Anasayfa
  • KIM6008 İletken Polimerler (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
KIM6008 - İletken Polimerler
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İletken Polimerler KIM6008 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
KİMYA - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz-yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Adem SARIHAN
Ders Veren
Amaç

İletken polimerlerin oluşumunun, çalışma mekanizmasının, özelliklerinin ve uygulama alanlarının öğretilmesi

Ders İçeriği

İletken Polimerlerin Temeli ve İletkenlik Özellikleri; İletken Polimerlerin Sentezi; İletken Polimerler İçin Yarı-iletken Modeli; Elektrokromik Özellikler; İletken Polimerlerin Elektrokimyası; İletken Polimerlerin Çözünürlüğü ve İşlenebilirliği; Karakterizasyon Yöntemleri; İletken Polimerlerin Uygulama Alanları

Ders Kaynakları György Inzelt, Editör F.Sholz, İletken Polimerler, Elektrokimyada Yeni Bir Dönem, 2008.
Gordon G. Wallace, Geoffrey M. Spinks, Leon A.P. Kane-Maguire, Peter R. Teasdale, İLETKEN ELEKTROAKTİF POLİMERLER, Akıllı Polimer Sistemleri, 2009
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 İletken Polimerlerin Temeli ve İletkenlik Özellikleri Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
2 İletken Polimerlerin Sentezi Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
3 İletken Polimerler İçin Yarı-iletken Modeli Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
4 İletken Polimerlerin Elektrokimyası Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
5 İletken Polimerlerin Çözünürlüğü ve İşlenebilirliği Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
6 İletken Polimerlerin Karakterizasyon Yöntemleri Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
7 Polianilin yapısı ve özellikleri Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
8 Polianilin sentezi ve sentez sürecinde kullanılan yöntemler Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
9 Polianilin sentezi ve sentez sürecinde kullanılan yöntemler-2 Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
10 Polipirolün özellikleri ve nano-yapılı polipirol Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
11 Politiyofenlerin çeşitleri ve özellikleri Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
12 İletken polimerlerin şekillendirilmesi Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
13 İletken Polimerlerin Uygulama Alanları Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
14 İletken polimerlerden yenilikçi malzemeler Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
İletken polimerlerin yapıları hakkında bilgi edinilmesi Yazılı Sınav Ödev / Proje Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
İletken polimerlerin çalışma mekanizmaları hakkında bilgi edinilmesi Yazılı Sınav Ödev / Proje Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
İletken polimerlerin uygulama alanlarının öğrenilmesi Yazılı Sınav Ödev / Proje Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
İletken polimerlerin yapıları hakkında bilgi edinilmesi - - - - - - - - -
İletken polimerlerin çalışma mekanizmaları hakkında bilgi edinilmesi - - - - - - - - -
İletken polimerlerin uygulama alanlarının öğrenilmesi - - - - - - - - -