EN
  • Anasayfa
  • AMH112 Beden Eğitimi ve Vücut Geliştirme (2023-2024 / 2. Yarıyıl)
  • EN
AMH112 - Beden Eğitimi ve Vücut Geliştirme
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Beden Eğitimi ve Vücut Geliştirme AMH112 2 2 + 0 2,0 Pdf
Birim Bölüm
AMELİYATHANE HİZMETLERİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze teorik eğitim ve pratik uygulama
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Raif ZİLELİ
Ders Veren Öğr. Gör. Aliye ÇOBAN
Amaç

Öğrencilerin ısınma, şiddet, dinlenme, temel hareketi yaptıran kas, soğuma kavramlarını ve vücut geliştirme hareketlerini teorik olarak öğrenip pratik olarak uygulamalarının sağlanmasıdır.

Ders İçeriği

Isınma, şiddet, tekrar yöntemi, dinlenme, soğuma, kalistenik hareketler, bölgelere göre temel hareketi yaptıran kaslar, barlarla yapılan hareketler, dambıllarla yapılan hareketler, makinalarla yapılan hareketler (erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i her hafta uygulama)

Ders Kaynakları Uğur E ve Baysaling Ö. Herkes İçin Spor. Vücut Geliştirme, Fitness ve Formda Kalma. İlpres Yayınevi. İstanbul. 2000. ISBN: 9758503670311
Uğur E ve Baysaling Ö. Herkes İçin Spor. Vücut Geliştirme, Fitness ve Formda Kalma. İlpres Yayınevi. İstanbul. 2000. ISBN: 9758503670311
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
2 Isınma, şiddet, dairesel metot, dinlenme, soğuma, kalistenik hareketler, bölgelere göre temel hareketi yaptıran kaslar, barlarla yapılan hareketler, dambıllarla yapılan hareketler, makinalarla yapılan hareketler (erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i her hafta uygulama) Gösterim Grup Çalışması
2 Isınma, şiddet, dairesel metot, dinlenme, soğuma, kalistenik hareketler, bölgelere göre temel hareketi yaptıran kaslar, barlarla yapılan hareketler, dambıllarla yapılan hareketler, makinalarla yapılan hareketler (erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i her hafta uygulama) Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
7 Ara sınav Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
9 Isınma, erkekler ve bayanlar için oluşturulan program 1'i uygulama, soğuma Gösterim Grup Çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Bölgelere göre vücut geliştirme hareketlerini teorik olarak anlatabilme ve pratik olarak uygulayabilme Ders Gösterim Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Bölgelere göre temel hareketi yaptıran kası söyleyebilme Ders Gösterim Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Isınma, şiddet, dinlenme, soğuma kavramlarını teorik olarak anlatabilme ve pratik olarak uygulayabilme Ders Gösterim Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Bölgelere göre vücut geliştirme hareketlerini teorik olarak anlatabilme ve pratik olarak uygulayabilme Ders Gösterim Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Bölgelere göre temel hareketi yaptıran kası söyleyebilme Ders Gösterim Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Isınma, şiddet, dinlenme, soğuma kavramlarını teorik olarak anlatabilme ve pratik olarak uygulayabilme Ders Gösterim Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Bölgelere göre vücut geliştirme hareketlerini teorik olarak anlatabilme ve pratik olarak uygulayabilme - - - - - - - - - - - -
Bölgelere göre temel hareketi yaptıran kası söyleyebilme - - - - - - - - - - - -
Isınma, şiddet, dinlenme, soğuma kavramlarını teorik olarak anlatabilme ve pratik olarak uygulayabilme - - - - - - - - - - - -
Bölgelere göre vücut geliştirme hareketlerini teorik olarak anlatabilme ve pratik olarak uygulayabilme - - - - - - - - - - - -
Bölgelere göre temel hareketi yaptıran kası söyleyebilme - - - - - - - - - - - -
Isınma, şiddet, dinlenme, soğuma kavramlarını teorik olarak anlatabilme ve pratik olarak uygulayabilme - - - - - - - - - - - -