| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Uzmanlık Alan | EEM7000 | 1 | 6 + 0 | 10,0 |
| Birim Bölüm | ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ - DR |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Mehmet KURBAN (Yıl: 2021 - 2022) Prof. Dr. Ahmet Fevzi SAVAŞ (Yıl: 2021 - 2022) Doç. Dr. Ayça KIYAK YILDIRIM (Yıl: 2021 - 2022) Doç. Dr. Sinan TEMEL (Yıl: 2021 - 2022) Doç. Dr. Yasemin ÖNAL (Yıl: 2021 - 2022) Dr. Öğr. Üyesi Yusuf ÇİLLİYÜZ (Yıl: 2021 - 2022) Prof. Dr. Arslan ÜNAL (Yıl: 2021 - 2022) Dr. Öğr. Üyesi Nazım İMAL (Yıl: 2021 - 2022) Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL (Yıl: 2021 - 2022) Prof. Dr. Barış ALTIOKKA (Yıl: 2021 - 2022) Doç. Dr. Emre DANDIL (Yıl: 2021 - 2022) Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Fatih GÖZÜKIZIL (Yıl: 2021 - 2022) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi. |
| Ders İçeriği |
Danışmanın yönetimindeki tez seviyesinde olan tüm yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi. |
| Ders Kaynakları |
Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler
sciencedirect.com, ieeexplore.org, springer.com, tandfonline.com Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler sciencedirect.com, ieeexplore.org, springer.com, tandfonline.com |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Tez konusunun belirlenmsi | Beyin Fırtınası Sözlü |
| 3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası |
| 3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası |
| 3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası |
| 5 | Uygulanacak yöntemin tespiti ve uygulaması | Beyin Fırtınası |
| 7 | Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi | Grup Çalışması Sözlü |
| 7 | Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi | Grup Çalışması Sözlü |
| 7 | Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi | Grup Çalışması Sözlü |
| 7 | Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi | Grup Çalışması Sözlü |
| 10 | Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi | Grup Çalışması Sözlü |
| 11 | Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi | Grup Çalışması Sözlü |
| 10 | Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi | Grup Çalışması Sözlü |
| 10 | Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi | Grup Çalışması Sözlü |
| 10 | Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi | Grup Çalışması Sözlü |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. | |||
| Literatürdeki yayınları takip edebilir. | |||
| Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. | |||
| Güncel konular hakkında kritik yapabilir. | |||
| Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |