| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Dönem Projesi | MLİ6000 | 1 | 0 + 1 | 15,0 |
| Birim Bölüm | MALİYE - YL İÖ |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
| EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Onur POLAT Prof. Dr. Adil AKINCI Dr. Eda ÜNALAN KARAKUŞ Dr. Öğr. Üyesi Gözde EŞ POLAT Doç. Dr. Yasin ACAR Doç. Dr. Şebnem EKERYILMAZ Doç. Dr. Semra ALTINGÖZ ZARPLI Prof. Dr. Filiz EKİNCİ Öğr. Gör. Dr. Muharrem ÇEVİK |
| Ders Veren | Doç. Dr. Onur POLAT Prof. Dr. Adil AKINCI |
| Amaç |
Bilimsel rapor hazırlamayı öğretmek. |
| Ders İçeriği |
Literatür taramak, plan yapmak, veri toplamak, bilimsel rapor hazırlamak. |
| Ders Kaynakları |
Bilimsel dergi ve kitaplar
Elektronik dergiler Güncel makaleler Internet kaynakları Güncel raporlar |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2024 - 2025 2025 - 2026 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 1 | 14 | 14 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 1 | 14 | 14 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 42 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 1,65 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 3 | Konu araştırması | |
| 3 | Konu araştırması | |
| 3 | Konu araştırması | |
| 4 | Kaynak tarama | |
| 4 | Kaynak tarama | |
| 7 | Planın hazırlanması | |
| 7 | Planın hazırlanması | |
| 11 | Tez yazım süreci | Ders |
| 11 | Tez yazım süreci | Ders |
| 11 | Tez yazım süreci | Ders |
| 11 | Tez yazım süreci | Ders |
| 11 | Tez yazım süreci | Ders |
| 14 | Tez çalışmasının değerlendirilmesi | Ders |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Bireysel çalışma yeteneği gelişir | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
| Veri toplar | Sunum / Seminer | Grup Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
| Literatürü tarar | Ödev / Proje | Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
| Bilimsel rapor hazırlar | Sunum / Seminer | Grup Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
| Plan yapar | Ödev / Proje | Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bireysel çalışma yeteneği gelişir | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Veri toplar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Literatürü tarar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Bilimsel rapor hazırlar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Plan yapar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Ortalama Değer | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |