EN
  • Anasayfa
  • MLİ6000 Dönem Projesi (2025 - 2026 / 1. Yarıyıl)
  • EN
MLİ6000 - Dönem Projesi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Dönem Projesi MLİ6000 1 0 + 1 15,0 Pdf
Birim Bölüm
MALİYE - YL İÖ
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Onur POLAT Prof. Dr. Adil AKINCI Dr. Eda ÜNALAN KARAKUŞ Dr. Öğr. Üyesi Gözde EŞ POLAT Doç. Dr. Yasin ACAR Doç. Dr. Şebnem EKERYILMAZ Doç. Dr. Semra ALTINGÖZ ZARPLI Prof. Dr. Filiz EKİNCİ Öğr. Gör. Dr. Muharrem ÇEVİK
Ders Veren Doç. Dr. Onur POLAT Prof. Dr. Adil AKINCI
Amaç

Bilimsel rapor hazırlamayı öğretmek.

Ders İçeriği

Literatür taramak, plan yapmak, veri toplamak, bilimsel rapor hazırlamak.

Ders Kaynakları Bilimsel dergi ve kitaplar
Elektronik dergiler
Güncel makaleler
Internet kaynakları
Güncel raporlar
Açıldığı Öğretim Yılı 2024 - 2025 2025 - 2026
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 1 14 14
Toplam İş Yükü (Saat) 42
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 1,65
AKTS 0,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
3 Konu araştırması
3 Konu araştırması
3 Konu araştırması
4 Kaynak tarama
4 Kaynak tarama
7 Planın hazırlanması
7 Planın hazırlanması
11 Tez yazım süreci Ders
11 Tez yazım süreci Ders
11 Tez yazım süreci Ders
11 Tez yazım süreci Ders
11 Tez yazım süreci Ders
14 Tez çalışmasının değerlendirilmesi Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Bireysel çalışma yeteneği gelişir Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Veri toplar Sunum / Seminer Grup Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Literatürü tarar Ödev / Proje Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Bilimsel rapor hazırlar Sunum / Seminer Grup Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Plan yapar Ödev / Proje Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
; ; ; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Bireysel çalışma yeteneği gelişir 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
Veri toplar 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
Literatürü tarar 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
Bilimsel rapor hazırlar 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
Plan yapar 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
Ortalama Değer 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4