Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
ENG401 |
Mesleki İngilizce III (Yabancı Dilde Sunum Becerileri) |
7 |
1 + 2 |
3,0 |
Z |
Yabancı dilde sunum becerileri, kelime bilgisi, farklı okuma yöntemleri
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358940
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
PFE401 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Pedagojik Formasyon) |
7 |
3 + 0 |
4,0 |
S |
Eğitimde ölçme ve değerlendirmenin yeri ve önemi, ölçme ve değerlendirme ile ilgili temel kavramlar, ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler (güvenirlik, geçerlik, kullanışlılık), eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri, geleneksel yaklaşımlara dayalı olan araçlar (yazılı sınavlar, kısa yanıtlı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar, ödevler), öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar (gözlem, görüşme, performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası, araştırma kağıtları, araştırma projeleri, akran değerlendirme, özdeğerlendirme, tutum ölçekleri), ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler, öğrenme çıktılarını değerlendirme, not verme, alanı ile ilgili ölçme aracı geliştirme.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/372852
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
PFE403 |
Rehberlik ve Özel Eğitim (Pedagojik Formasyon) |
7 |
3 + 0 |
4,0 |
S |
Eğitimde rehberlik hizmetlerinin yeri; rehberliğin kısa tarihçesi; rehberlikle ilgili model ve yaklaşımlar; gelişimsel rehberlik modelinin felsefesi, amacı, ilkeleri ve programı (kapsamlı gelişimsel rehberlik programı); rehberlik türleri (eğitsel, mesleki ve kişisel rehberlik);öğretmenin sınıf rehberliğindeki rol ve işlevi; özel eğitimle ilgili temel kavramlar; özel eğitimin ilkeleri ve tarihsel gelişimi; özel eğitimle ilgili yasal düzenlemeler; özel eğitimde tarama, yönlendirme, tanı ve değerlendirme; öğretimin bireyselleştirilmesi; kaynaştırma ve destek özel eğitim hizmetleri; ailenin özel eğitime katılımı ve işbirliği; rehberlik ve özel eğitimde etik ilkeler.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/372851
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS401 |
Fikri Mülkiyet Hakları ve Yenilik Ekonomisi |
7 |
3 + 0 |
3,0 |
Z |
Bu dersin amacı, öğrencilere günümüz işletmeciliğinde inovasyon ve inovasyon yönetiminin yerini, ne olduğunu ve önemini açıklamaktır. Derste özellikle ürün ve süreç inovasyonları konusunda inovasyonların nasıl başarılı bir şekilde yönetileceğine dair bilgiler verilecektir.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358941
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS405 |
Proje ve Tasarım Yönetimi |
7 |
2 + 2 |
6,0 |
Z |
Proje yönetimi ve yaşam döngüsü, tasarım ve tasarım yönetimi, ürün geliştirme süreci
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358942
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS407 |
Ürün Geliştirme |
7 |
2 + 8 |
10,0 |
Z |
Ders ürün tasarımı sürecinin araştırma, problem tanımlama, (ürün) işlev analizleri, kavram geliştirme, ürün eleştirisi, yaratıcı ürün önerileri geliştirme, teknik detay çözme, malzeme ve üretim tekniği belirleme aşamalarını, kapsamlı proje konuları üzerinden yürütmeyi amaçlar. Bu ürün tasarım stüdyosu öğrencilerin, nitelikli kullanıcı deneyimi yaratma odaklı tasarım problemlerine ürün, sistem, servis ve mekan bağlamında kapsamlı yaklaşımlar geliştirmelerini sağlayacak kavramsal ve pratik altyapıyı sağlar.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358938
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS409 |
Mesleki Staj II |
7 |
0 + 10 |
5,0 |
Z |
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358939
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS421 |
Ahşap Ürün Tasarımı |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358980
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS423 |
Ayakkabı ve Aksesuar Tasarımı I |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358981
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS425 |
Fuar ve Stand Tasarımı I |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
Fuar ve stand tasarımı kavramları ile endüstri ürünleri tasarımı alanındaki ilişki, fuar ve stand tasarımı temel ilkeleri, hedef kitle ve tüketici profillerinin belirlenmesi, kullanıcı ilişkileri, malzeme ve üretim yöntemi seçimi, fuar ve stand tasarımına yönelik tasarım uygulaması
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358982
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS427 |
Kent Mobilyaları Tasarımı I |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358983
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS429 |
Engelliler İçin Tasarım I |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
Engellilik ve erişebilirlik konularına odaklanan tasarım projelerinin geliştirilmesi.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358984
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS431 |
Ulaşım Araçları Tasarımı I |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358985
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS433 |
Spor Gereçleri Tasarımı I |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
Spor gereçlerinin tanınması. Spor gereçlerine insan faktörlerinin öğrenilmesi. Malzeme ve üretim teknikleri. Proje bazlı spor gereçleri tasarımı. Araştırma yöntemlerinin öğrenilmesi. Fikir geliştirme ve detaylandırma. Ürün kimliğinin ortaya konulması. Final ürünlerinin sunulması.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358986
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS435 |
Mobilya Tasarımı I |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
Mobilya tasarımında genel yaklaşımlar.İç ve dış mekana bağlı mobilya kavramı. Mobilya-kullanıcı ilişkisi. Mobilya tasarımını belirleyen akımlar ve teknolojisinin tasarıma yansıması.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358987
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS437 |
Lüks Tüketim Ürünleri Tasarımı I |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358988
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
TAS439 |
Endüstriyel Sağlık ve Yapı Gereçleri Seramik Tasarımı I |
7 |
2 + 2 |
3,0 |
S |
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/358989