Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
PFE401 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Pedagojik Formasyon) |
7 |
3 + 0 |
4,0 |
S |
Eğitimde ölçme ve değerlendirmenin yeri ve önemi, ölçme ve değerlendirme ile ilgili temel kavramlar, ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler (güvenirlik, geçerlik, kullanışlılık), eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri, geleneksel yaklaşımlara dayalı olan araçlar (yazılı sınavlar, kısa yanıtlı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar, ödevler), öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar (gözlem, görüşme, performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası, araştırma kağıtları, araştırma projeleri, akran değerlendirme, özdeğerlendirme, tutum ölçekleri), ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler, öğrenme çıktılarını değerlendirme, not verme, alanı ile ilgili ölçme aracı geliştirme.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/373333
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
PFE403 |
Rehberlik ve Özel Eğitim (Pedagojik Formasyon) |
7 |
3 + 0 |
4,0 |
S |
Eğitimde rehberlik hizmetlerinin yeri; rehberliğin kısa tarihçesi; rehberlikle ilgili model ve yaklaşımlar; gelişimsel rehberlik modelinin felsefesi, amacı, ilkeleri ve programı (kapsamlı gelişimsel rehberlik programı); rehberlik türleri (eğitsel, mesleki ve kişisel rehberlik);öğretmenin sınıf rehberliğindeki rol ve işlevi; özel eğitimle ilgili temel kavramlar; özel eğitimin ilkeleri ve tarihsel gelişimi; özel eğitimle ilgili yasal düzenlemeler; özel eğitimde tarama, yönlendirme, tanı ve değerlendirme; öğretimin bireyselleştirilmesi; kaynaştırma ve destek özel eğitim hizmetleri; ailenin özel eğitime katılımı ve işbirliği; rehberlik ve özel eğitimde etik ilkeler.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/373332
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
SCT300 |
Staj I |
7 |
0 + 4 |
4,0 |
Z |
Atölye Çalışması
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/333786
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
SCT401 |
Mesleki Yeterlilik Uygulamaları I |
7 |
2 + 3 |
8,0 |
Z |
Öğrencinin önerdiği üç konudan birinin seçilip, uygulanması.Öğrencinin, jürinin kabul ettiği öneri doğrultusunda özgün çalışabilmesi sağlanır.Öğrenciler yarıyıl başında belirlenen ön jüri tarihinde jüriye konu tekliflerini sunarlar. Sömestrde ara değerlendirme yapılır.Yarıyıl sonu değerlendirme: Diploma Proje çalışması jüri tarafından değerlendirilir.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/333784
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
SCT403 |
Portfolyo ve Sunum Teknikleri I |
7 |
2 + 2 |
4,0 |
Z |
Öz geçmiş hazırlama, çalışmaların kronolojik sıralanması ve sunum için fotoğraflanması, koruma ve sergilemeye yönelik basılı ve dijital sunum biçimleri.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/333785
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
SCT421 |
Seramik Kimyası ve Teknolojisi I |
7 |
5 + 5 |
14,0 |
S |
Seramik teknolojisi alanında özgün bir araştırma konusunun belirlenmesi, konuya uygun hammaddelerin kimyasal analizlerin yapılması; çamur, astar ve sır reçetelerinin oluşturulması, seger reçetelerinin hesaplanması, seramik çamur, astar veya sır ölçüm ve analizlerinin uygulanması, kontrollerinin yapılmasını içerir. Pafta hazırlama ve sergileme ile sunuma hazır hale getirilmesi bu dersin içeriğini belirler.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/333832
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
SCT423 |
Endüstriyel Seramik Tasarımı ve Uygulama I |
7 |
5 + 5 |
14,0 |
S |
Projelendirilecek konunun araştırılması, konu ile ilgili yazılı ve görsel kaynak araştırılması. Eskiz çizmlerin yapılması yorumlanması teknik çözümlerin yapılması teknik çizimlerin oluşturulması, modelleme kalıplama, üretim, dosyalama ve sunum yapmayı içerir.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/333833
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
SCT425 |
Sanatsal Seramik Tasarım ve Uygulama I |
7 |
5 + 5 |
14,0 |
S |
1. İç ve dış mekana uygun projeler tasarlanır. 2. Tasarımlar seramik tekniklerinden yararlanılarak gerçekleştirilir. 3. Konu ile ilgili malzeme-mekan problemleri saptanır. 4. Problemlerin çözümüne yönelik ölçeklendirme ve uygulamalar yapılır.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/333834
Kodu |
Ders Adı |
Yarıyıl |
T+U Saat |
AKTS |
Z / S |
|
SCT427 |
Cam Tasarımı ve Uygulaması I |
7 |
5 + 5 |
14,0 |
S |
Belirlenen konu çerçevesinde cam malzeme kullanımına uygun tasarımların geliştirilmesi, uygulamaya yönelik teknik problemlerin öngörülmesi ve çözümlenmesi, tasarımdan sergilemeye kadar olan çalışma sürecinin planlanması ve tasarımların uygulamaya dönüştüğü noktada kullanılacak tekniklerin belirlenmesi, uygulanması ve sergilenmesini kapsar.
http://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/333835