| Bu dersin sonunda öğrenciler şirketlerin inovasyon deneyimlerini ve uygulamalarını akademik teorilerle örtüştüğü ve ayrıldığı noktaları karşılaştırabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun iş dünyası, ekonomi ve toplum üzerindeki etkilerini ve önemini değerlendirebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun iş dünyası, ekonomi ve toplum üzerindeki etkilerini ve önemini değerlendirebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler eleştirel düşünce becerilerini sunumlar yoluyla değişik iş durumlarına uygulayabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun çeşitliliğini, kapsamını ve karmaşıklığını değerlendirerek inovasyon yönetimi ile ilişkili konuları, sorunları ve teknolojileri tartışabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyon ile ilişkili çeşitli teorilerin, modellerin ve kavramların arasındaki bağları, ilişkileri ve birliktelikleri betimleyebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyon ile ilişkili çeşitli teorilerin, modellerin ve kavramların arasındaki bağları, ilişkileri ve birliktelikleri betimleyebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler şirketlerin inovasyon deneyimlerini ve uygulamalarını akademik teorilerle örtüştüğü ve ayrıldığı noktaları karşılaştırabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun çeşitliliğini, kapsamını ve karmaşıklığını değerlendirerek inovasyon yönetimi ile ilişkili konuları, sorunları ve teknolojileri tartışabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun iş dünyası, ekonomi ve toplum üzerindeki etkilerini ve önemini değerlendirebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyon ile ilişkili çeşitli teorilerin, modellerin ve kavramların arasındaki bağları, ilişkileri ve birliktelikleri betimleyebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler eleştirel düşünce becerilerini sunumlar yoluyla değişik iş durumlarına uygulayabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler şirketlerin inovasyon deneyimlerini ve uygulamalarını akademik teorilerle örtüştüğü ve ayrıldığı noktaları karşılaştırabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun çeşitliliğini, kapsamını ve karmaşıklığını değerlendirerek inovasyon yönetimi ile ilişkili konuları, sorunları ve teknolojileri tartışabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun iş dünyası, ekonomi ve toplum üzerindeki etkilerini ve önemini değerlendirebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyon ile ilişkili çeşitli teorilerin, modellerin ve kavramların arasındaki bağları, ilişkileri ve birliktelikleri betimleyebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler eleştirel düşünce becerilerini sunumlar yoluyla değişik iş durumlarına uygulayabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler şirketlerin inovasyon deneyimlerini ve uygulamalarını akademik teorilerle örtüştüğü ve ayrıldığı noktaları karşılaştırabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun çeşitliliğini, kapsamını ve karmaşıklığını değerlendirerek inovasyon yönetimi ile ilişkili konuları, sorunları ve teknolojileri tartışabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler şirketlerin inovasyon deneyimlerini ve uygulamalarını akademik teorilerle örtüştüğü ve ayrıldığı noktaları karşılaştırabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun iş dünyası, ekonomi ve toplum üzerindeki etkilerini ve önemini değerlendirebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun iş dünyası, ekonomi ve toplum üzerindeki etkilerini ve önemini değerlendirebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler eleştirel düşünce becerilerini sunumlar yoluyla değişik iş durumlarına uygulayabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun çeşitliliğini, kapsamını ve karmaşıklığını değerlendirerek inovasyon yönetimi ile ilişkili konuları, sorunları ve teknolojileri tartışabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyon ile ilişkili çeşitli teorilerin, modellerin ve kavramların arasındaki bağları, ilişkileri ve birliktelikleri betimleyebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyon ile ilişkili çeşitli teorilerin, modellerin ve kavramların arasındaki bağları, ilişkileri ve birliktelikleri betimleyebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler şirketlerin inovasyon deneyimlerini ve uygulamalarını akademik teorilerle örtüştüğü ve ayrıldığı noktaları karşılaştırabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun çeşitliliğini, kapsamını ve karmaşıklığını değerlendirerek inovasyon yönetimi ile ilişkili konuları, sorunları ve teknolojileri tartışabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun iş dünyası, ekonomi ve toplum üzerindeki etkilerini ve önemini değerlendirebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyon ile ilişkili çeşitli teorilerin, modellerin ve kavramların arasındaki bağları, ilişkileri ve birliktelikleri betimleyebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler eleştirel düşünce becerilerini sunumlar yoluyla değişik iş durumlarına uygulayabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler şirketlerin inovasyon deneyimlerini ve uygulamalarını akademik teorilerle örtüştüğü ve ayrıldığı noktaları karşılaştırabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun çeşitliliğini, kapsamını ve karmaşıklığını değerlendirerek inovasyon yönetimi ile ilişkili konuları, sorunları ve teknolojileri tartışabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun iş dünyası, ekonomi ve toplum üzerindeki etkilerini ve önemini değerlendirebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyon ile ilişkili çeşitli teorilerin, modellerin ve kavramların arasındaki bağları, ilişkileri ve birliktelikleri betimleyebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler eleştirel düşünce becerilerini sunumlar yoluyla değişik iş durumlarına uygulayabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler şirketlerin inovasyon deneyimlerini ve uygulamalarını akademik teorilerle örtüştüğü ve ayrıldığı noktaları karşılaştırabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bu dersin sonunda öğrenciler inovasyonun çeşitliliğini, kapsamını ve karmaşıklığını değerlendirerek inovasyon yönetimi ile ilişkili konuları, sorunları ve teknolojileri tartışabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Ortalama Değer |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |