Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Ortalama Değer |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |