|  Kaynak gösterme yöntemleri çerçevesinde Kaynakçayı yapılandırır | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Bilimsel araştırma yaparken kütüphane, internet, laboratuar, görsel ve yazılı kaynakları en verimli şekilde nasıl kullanacağını belirler | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Bilimsel araştırmaları çıkartarak rapor eder.(Tez, makale, proje vb.) | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Bilimsel yazım kurallarına uygun rapor yazabilme | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler literatür tarayabilecek ve atıf yapabileceklerdir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Hipotez, kuram, bilimsel yasa, olgu, gözlem, tümevarım, tümdengelim gibi temel bilimsel kavramları ifade eder | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Bilgi ve bilim kavramlarını tanımlar | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler, alanları ile ilgili bir araştırma önerisi yazabileceklerdir | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler, bilimsel araştırma süreci hakkında bilgi sahibi olacaklardır | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                
                                    | Ortalama Değer | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  |