| Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiğin çevreye etkilerini, trafikte incinebilir grupları ve özelliklerini sayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik konusunda çalışan bilim dallarını ve yapılan çalışmaları gözden geçirir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik ile ilgili yasaları yükümlülükleri bakımından açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafik güvenliği hakkında edindikleri bilgilerle farkındalık kazanır. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                        
                                            | Öğrenciler trafiği bir sistem olarak unsurlarına ayırarak açıklayabilir. | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                                    - | 
                                        
                                
                                    | Ortalama Değer | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  | 
                                             -  |