Avrupa Birliği-Türkiye ilişkilerinin gelişim sürecini bilir, |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Avrupa Birliğini diğer uluslararası örgütlerden ayıran temel özellikleri analiz eder,a |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Avrupa Birliğinin yapısını ve işleyişini açıklar |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Avrupa Birliğinin dünya politikasındaki yerini tanımlar, |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Avrupa Birliği politikalarının hangi süreçlerde şekillendiğini açıklar, |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Eleştirel Düşünme ve Akademik Analiz Yeteneği Geliştirmek: Öğrenciler, Türkiye-AB ilişkileri bağlamında eleştirel düşünme becerilerini geliştirebilir ve bu ilişkilerin gelecekteki yönelimlerini akademik bir çerçevede değerlendirebilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Türkiye-AB İlişkilerindeki Güncel Gelişmeleri Analiz Etmek: Öğrenciler, günümüzde Türkiye-AB ilişkilerinin gündeminde yer alan siyasi, ekonomik ve toplumsal meseleleri derinlemesine analiz edebilir ve akademik bir bakış açısıyla yorumlayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
AB'nin Kurumsal ve Karar Alma Mekanizmalarını İncelemek: Öğrenciler, Avrupa Birliği'nin kurumsal yapısını, karar alma mekanizmalarını ve bunların Türkiye-AB ilişkilerine etkilerini eleştirel bir perspektifle değerlendirebilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Türkiye-AB İlişkilerinin Tarihsel Gelişimini Anlamak: Öğrenciler, Türkiye'nin Avrupa Topluluğu ve Avrupa Birliği ile ilişkilerinin tarihsel sürecini analiz edebilir ve bu süreçteki temel dönüm noktalarını açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
AB'nin Entegrasyon Süreci ve Genişleme Politikalarını Değerlendirmek: Öğrenciler, Avrupa Birliği'nin hukuki, siyasi ve ekonomik entegrasyon süreçlerini ve genişleme politikalarının bölgesel ve küresel etkilerini açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Avrupa Birliği-Türkiye ilişkilerinin gelişim sürecini bilir, |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Avrupa Birliğini diğer uluslararası örgütlerden ayıran temel özellikleri analiz eder,a |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Avrupa Birliğinin yapısını ve işleyişini açıklar |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Avrupa Birliğinin dünya politikasındaki yerini tanımlar, |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Avrupa Birliği politikalarının hangi süreçlerde şekillendiğini açıklar, |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Eleştirel Düşünme ve Akademik Analiz Yeteneği Geliştirmek: Öğrenciler, Türkiye-AB ilişkileri bağlamında eleştirel düşünme becerilerini geliştirebilir ve bu ilişkilerin gelecekteki yönelimlerini akademik bir çerçevede değerlendirebilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Türkiye-AB İlişkilerindeki Güncel Gelişmeleri Analiz Etmek: Öğrenciler, günümüzde Türkiye-AB ilişkilerinin gündeminde yer alan siyasi, ekonomik ve toplumsal meseleleri derinlemesine analiz edebilir ve akademik bir bakış açısıyla yorumlayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
AB'nin Kurumsal ve Karar Alma Mekanizmalarını İncelemek: Öğrenciler, Avrupa Birliği'nin kurumsal yapısını, karar alma mekanizmalarını ve bunların Türkiye-AB ilişkilerine etkilerini eleştirel bir perspektifle değerlendirebilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Türkiye-AB İlişkilerinin Tarihsel Gelişimini Anlamak: Öğrenciler, Türkiye'nin Avrupa Topluluğu ve Avrupa Birliği ile ilişkilerinin tarihsel sürecini analiz edebilir ve bu süreçteki temel dönüm noktalarını açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
AB'nin Entegrasyon Süreci ve Genişleme Politikalarını Değerlendirmek: Öğrenciler, Avrupa Birliği'nin hukuki, siyasi ve ekonomik entegrasyon süreçlerini ve genişleme politikalarının bölgesel ve küresel etkilerini açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Ortalama Değer |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |