PDF hazırlanıyor, lütfen bekleyin...
PDF
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ
TURİZM REHBERLİĞİ
(2025 - 2026)
Ders Bilgi Formu
Ders Adı
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
AKTS
Z / S
II. Yabancı Dil V (Almanca V)
REH433
7
6 + 0
6,0
Seçmeli
Birim Bölüm
Turizm Rehberliği -
Lisans
(Örgün sınıfta ders)
Amaç
II. Yabancı dil Almanca öğretimi IV.
Ders İçeriği
II. yabancı dil Almanca öğretimi IV.
Ders Veren
Bilge ÜNAL
Hafta
Konu
1
Konu başlıkları, ders akışı ve içeriği bilgilendirme
2
örgün
3
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
4
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
5
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
6
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
7
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
9
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
10
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
11
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
12
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
13
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
14
örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders
Program Çıktıları
1
Turist rehberliği ile ilgili temel kavramları tanımlar.
2
Seyahat hizmetleri ve turist rehberliği alanındaki yasal düzenlemeler ve mesleki standartları bilir.
3
Türkiye'nin arkeolojik, tarihi, coğrafi, kültürel ve sosyolojik değerlerini algılayabilme ve bunları güncel olaylarla ilişkilendirebilir.
4
En az bir yabancı bir dilde kendini ifade edebilme ve öğrenilen bilgileri meslek içerisinde kullanabilme.
5
Hem turizm endüstrisi genelinde hem de turist rehberliği mesleği özelinde güncel terminolojiye hakim olma, gelişmeleri takip edebilme.
6
Alternatif turizm türlerine hakim olarak turist rehberliği mesleki bilgilerini bu yöne aktabilme.
7
Anadolu coğrafyasının fauna ve florası hakkında bilgi edinebilmek ve bu konularda farkındalık yaratabilmek.
8
Türkiye’nin sahip olduğu soyut ve somut eserleri koruma bilincini oluşturabilme ve müzecilik konusundaki olumlu ve olumsuz örnekleri fark edebilme.
9
Grup ve insan davranışı konusunda bilgi sahibi olup etkili iletişim tekniklerini kullanarak bir turu planlar, uygular ve denetler.
10
Uygarlıkların kendi içinde ve tarihsel süreç içinde geçirdiği değişimleri ve bunların kültür varlıkları üzerindeki etkisini ortaya koyabilme.
11
Farklı kültür ve coğrafyaların yaşayan veya yaşamayan dinsel düşüncelerini anlama, yorumlama ve ilişki kurabilme.
12
İkinci bir yabancı dilde en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde okuma, anlama, konuşma ve yazma becerilerine sahip olur.
13
İlkyardım konusunda temel bilgiye sahip olur ve uygular.
14
Toplumsal ve mesleki etik değerleri bilir, bunları eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirir ve uygun davranışları geliştirir.
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Ders Öğrenme Çıktısı
PÇ 1
PÇ 2
PÇ 3
PÇ 4
PÇ 5
PÇ 6
PÇ 7
PÇ 8
PÇ 9
PÇ 10
PÇ 11
PÇ 12
PÇ 13
PÇ 14
Deutsche Aussprache
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
alltaegliche-formelle-informelle Sprachfaehigkeiten
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Deutsch als Fremdsprache A 2.1. verstehen, Wortschatz A 2.1.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Deutsch als Fremdsprache A 2.1. + Grammatik, Present Perfekt, Konjunktiv II., Passiv, Adjektive. A 2.1.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kommunikation A 2.1.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Deutsche Aussprache
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
alltaegliche-formelle-informelle Sprachfaehigkeiten
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Deutsch als Fremdsprache A 2.1. verstehen, Wortschatz A 2.1.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Deutsch als Fremdsprache A 2.1. + Grammatik, Present Perfekt, Konjunktiv II., Passiv, Adjektive. A 2.1.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kommunikation A 2.1.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ortalama Değer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
https://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/349006