Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Destinasyon yönetimi ve pazarlamasının kapsamını ve çerçevesini tanımlayarak turizm ve diğer sektörlerdeki benzer uygulamalar arasındaki farklılıkları tespit ederek uygulamadaki sorunlara yönelik stratejik çözüm önerileri geliştirebilecek;
4
5
4
5
4
4
4
4
3
4
4
3
4
4
-
-
-
Destinasyonlarda kaynak analizi yaparak, turizm planlaması sırasında karşılaşılabilecek sorunlara çözüm önerilerinde bulunabilecek
4
3
4
3
4
4
3
4
4
3
3
4
3
4
-
-
-
Mevcut turizm pazarlama stratejilerini değerlendirerek turistik destinasyonlar için pazarlama stratejik planları hazırlayabilecek
3
2
3
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
-
-
-
Turistik destinasyonlarda ziyaretçi özelliklerini inceleyerek, ziyaretçi istek, ihtiyaç ve beklentilerine uygun pazarlama stratejileri belirleyebilecek ve rekabet stratejileri geliştirebileceklerdir.
3
4
5
3
4
4
4
2
4
3
3
4
3
5
-
-
-
Destinasyon paket ürün bileşenlerini sınıflandırarak destinasyon sistemi içerisindeki ilişkilerini irdeleyebilecek ve ilişkilendirebilecek;