Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
3,0
Birim Bölüm Turizm İşletmeciliği - Lisans (Örgün)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Destinasyon yönetimi ve pazarlamasının kapsamını ve çerçevesini tanımlayarak turizm ve diğer sektörlerdeki benzer uygulamalar arasındaki farklılıkları tespit ederek uygulamadaki sorunlara yönelik stratejik çözüm önerileri geliştirebilecek; 4 5 4 5 4 4 4 4 3 4 4 3 4 4 - - -
Destinasyonlarda kaynak analizi yaparak, turizm planlaması sırasında karşılaşılabilecek sorunlara çözüm önerilerinde bulunabilecek 4 3 4 3 4 4 3 4 4 3 3 4 3 4 - - -
Mevcut turizm pazarlama stratejilerini değerlendirerek turistik destinasyonlar için pazarlama stratejik planları hazırlayabilecek 3 2 3 3 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 - - -
Turistik destinasyonlarda ziyaretçi özelliklerini inceleyerek, ziyaretçi istek, ihtiyaç ve beklentilerine uygun pazarlama stratejileri belirleyebilecek ve rekabet stratejileri geliştirebileceklerdir. 3 4 5 3 4 4 4 2 4 3 3 4 3 5 - - -
Destinasyon paket ürün bileşenlerini sınıflandırarak destinasyon sistemi içerisindeki ilişkilerini irdeleyebilecek ve ilişkilendirebilecek; 3 4 4 5 3 3 4 5 4 3 4 4 5 3 - - -
Ortalama Değer 3,4 3,6 4 3,8 3,8 3,8 3,8 3,8 3,8 3,4 3,6 3,8 3,8 4 - - -