Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Marka kavramını ve halkla ilişkilerdeki önemini tanımlar. 5 4 2 1 3 3 4 4 2 0 5 0 0
Farklı marka türlerini ayırt eder. 5 4 2 2 3 1 3 4 1 0 5 0 0
Marka ile kimlik arasındaki ilişkiyi anlar. 4 4 2 2 3 3 4 5 3 0 5 0 0
Markanın bileşenlerini ayırt eder. 5 4 2 2 5 3 4 3 3 3 5 0 3
Marka kimliğinin nasıl oluşturulacağını ve konumlandırılacağını anlar. 5 3 2 3 4 3 4 3 2 0 5 0 2
Ortalama Değer 4,8 3,8 2 2 3,6 2,6 3,8 3,8 2,2 0,6 5 0 1