PDF hazırlanıyor, lütfen bekleyin...
PDF
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
GÜZEL SANATLAR VE TASARIM FAKÜLTESİ
İÇ MİMARLIK VE ÇEVRE TASARIMI
(2025 - 2026)
Ders Bilgi Formu
Ders Adı
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
AKTS
Z / S
Öğretmenlik Uygulaması (Pedagojik Formasyon)
PFE402
8
1 + 8
10,0
Seçmeli
Birim Bölüm
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı -
Lisans
(Yüz yüze eğitim)
Amaç
Eğitim kurumlarında günlük etkinlik programında yer alan etkinliklere katılma ve planlama, gerekli eğitsel materyalleri hazırlama, uygulamada kullanabilme, değerlendirme ve portfolyo hazırlama becerileri kazandırmaktır.
Ders İçeriği
Uygulamanın yapıldığı okuldaki öğretim etkinlikleri, yöntemleri, sınıf kontrolünün gözlemlenmesi, etkinlik planlanması ve uygulanması
Hafta
Konu
1
Ders Hakkında Açıklamalar
2
Gözlem ödevleri
3
Gözlem Ödevleri
4
Gözlem Ödevleri+Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
5
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
6
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
7
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
8
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
9
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
10
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
11
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
12
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
13
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
14
Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması
Program Çıktıları
1
Bir iç mimar ve çevre tasarımı profesyonelinin çeşitli görev ve sorumluluklarını yürütebilmek, uygulayabilmek ve yönetebilmek
2
Meslek alanı içinde, ulusal ve uluslararası düzeyde diğer birey ve gruplarla işbirliği yapabilmek ve iletişim kurabilmek
3
Görsel, sözel ve yazınsal formatlar içinde tasarım fikirlerini sunma ve iletişim kurma yeteneklerini geliştirmek
4
Meslek alanının, belirli yerel ve bölgesel ihtiyaçlarının ve gelişmelerinin farkına varmak, bunları analiz etmek ve uygulamaya entegre etmek
5
En güncel araştırmaları, buluşları, eğilimleri ve teknolojileri tanımlamak, değerlendirmek ve kullanmak
6
Seçtikleri ilgi alanındaki ulusal ve uluslararası standartları ve yönetmelikleri değerlendirebilmek
7
Profesyonel pratik için bağımsız eleştirel yaklaşımları geliştirmek, entegre etmek ve teşvik etmek
8
Mesleklerinin sosyal ve çevresel konularını ve sorumluluklarını anlamak
9
Güçlü yanlarının farkına varabilmek ve bunları olumlu ve istekli bir ortam içinde geliştirebilmek
10
Kendi alanlarındaki eleştirel düşüncenin ve özel araştırma yaklaşımlarının öneminin farkına varmak
11
Akademik ve tasarım araştırmalarına yönelik bir analitik ve profesyonel yaklaşım geliştirmek
12
Seçtikleri ilgi alanına yönelik olarak, kişisel yaşam boyu öğrenme tavrının öneminin ve ihtiyacının farkında olabilmek
13
Meslek alanının sosyal ve çevresel bilgilerini takip edebilecek ve paydaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmak
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Ders Öğrenme Çıktısı
PÇ 1
PÇ 2
PÇ 3
PÇ 4
PÇ 5
PÇ 6
PÇ 7
PÇ 8
PÇ 9
PÇ 10
PÇ 11
PÇ 12
PÇ 13
Sınıftaki etkinlikleri ve etkinliklerin uygulanma şeklini gözlemler.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sınıf gözlem ve etkinlik planlama dosyalarını hazırlar.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hazırladığı planları veya planlardaki etkinlikleri uygular.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Uygulamalar sonra aldığı geribildirimler ile etkinliklerini, uygulama yöntemini ve sınıf yönetimini değerlendirir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ortalama Değer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
https://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/372995