Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm Bilgisayar Mühendisliği - Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Mobil uygulama geliştirme süreçlerini kavrayarak, Android ve Flutter platformlarında temel geliştirme ortamlarını kurabilir ve uygulama geliştirme yöntemlerini açıklayabilir. 3 3 4 3 4 3 3 2 3 3
Kotlin ve Dart programlama dillerinin temel yapılarını öğrenerek, nesne yönelimli programlama prensiplerini uygulayabilir ve mobil uygulamalar için optimize edilmiş kod yazabilir. 4 3 4 3 3 3 4 4 4 4
Android ve Flutter platformlarında arayüz tasarımı ve kullanıcı etkileşimi sağlayan bileşenleri etkin bir şekilde kullanarak, modern ve kullanıcı dostu mobil arayüzler oluşturabilir. 3 4 3 4 4 4 5 5 4 4
Mobil uygulamalarda veri yönetimi ve depolama çözümlerini kullanarak, veri işleme ve yönetme işlemlerini gerçekleştirebilir. 3 4 4 4 3 2 4 5 4 4
Web servisleri ve API entegrasyonu ile mobil uygulamaların internet üzerinden veri alışverişi yapmasını sağlayabilir. 4 3 3 3 3 2 4 4 4 3
Ortalama Değer 3,4 3,4 3,6 3,4 3,4 2,8 4 4 3,8 3,6