Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
3,0
Birim Bölüm Turizm İşletmeciliği - Lisans (Formal eğitim, yüz yüze)
Ders Veren
Hafta
Ders İş Yükü: 76
AKTS (Ders İş Yükü / 25.5): 2,98
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Tüketim ve tüketici ile ilgili temel kavramları açıklar, tüketicilerin farklı rollerini ve farklı karar tiplerini ayırt eder - - - 4 - - - - - 5 3 - - 3 4 - -
Tüketici davranışlarının farklı disiplinlerle ilişkilerini ayırt ederek tüketici davranışının pazarlamadaki ve önemini açıklar, tüketicinin farklı karar verme, satın alma ve davranış yaklaşımlarını/modellerini ayırt eder. - - - 5 - - - - 4 5 4 - - - - - -
Tüketici karar verme sürecinin aşamalarını ve farklı karar tiplerini açıklayarak tüketici karar verme sürecini etkileyen içsel, dışsal ve durumsal faktörleri ayırt eder. - - - 5 - - - - - 5 - - - - 3 4 4
Pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi ve konumlandırma faaliyetlerinde tüketici davranışı verilerini yorumlar, uygun pazarlama stratejileri geliştirir. - - 5 5 - - - - - 5 - - - 4 4 - 4
Ortalama Değer - - 1,25 4,75 - - - - 1 5 1,75 - - 1,75 2,75 1 2