Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Müşterilerle sağlıklı iletişim kurabilir. 4 3 4 3 4 3 4 4 3 4 5 3 2
Müşteri İlişkileri Yönetiminin evrelerini tanımlar. 5 3 4 4 5 3 4 3 4 3 3 2 3
Müşteri ilişkilerinde karşılaşılan sorunlara çözüm getirebilir. 3 4 3 4 3 3 2 3 4 3 4 2 2
Müşteri ilişkilerini ölçümleyip yorumlayabilir. 5 5 5 5 4 4 3 4 3 4 4 1 2
Müşteri şikayetlerini yönetebilir. 4 4 4 3 4 4 5 4 3 2 3 3 2
Ortalama Değer 4,2 3,8 4 3,8 4 3,4 3,6 3,6 3,4 3,2 3,8 2,2 2,2