Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Müşterilerle sağlıklı iletişim kurabilir. - - - - - - - - - - - - -
Müşteri İlişkileri Yönetiminin evrelerini tanımlar. - - - - - - - - - - - - -
Müşteri ilişkilerinde karşılaşılan sorunlara çözüm getirebilir. - - - - - - - - - - - - -
Müşteri ilişkilerini ölçümleyip yorumlayabilir. - - - - - - - - - - - - -
Müşteri şikayetlerini yönetebilir. - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -