Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Tüketici ve endüstriyel pazarlar arasındaki farkı öğrenmek ve endüstriyel pazarların özelliklerini anlamak. 4 2 3 5 5 5 2 1 5 4 3 2 2
Endüstriyel satın alma sürecini öğrenmek ve endüstriyel ürün sınıfları, satın alma türleri, satın alma merkezi ve rolleri kavramak. 5 2 2 5 4 3 2 4 3 1 2 3 5
Endüstriyel pazarlamada ürün seçimini etkileyen faktörleri anlamak ve tedarikçi değerlendirme yöntemleriyle ilgili beceriler elde etmek. 5 4 4 5 5 4 2 2 2 3 2 3 4
Örgütsel satın alma davranışını öğrenmek. 5 4 2 2 2 3 4 5 3 4 3 2 2
Endüstriyel pazarlarda bölümlendirme, hedefleme, konumlandırma yapmayıı öğrenmek ve pazarlama karması geliştirmede beceriler elde etmek. 5 3 4 3 5 5 3 4 5 2 3 2 3
Ortalama Değer 4,8 3 3 4 4,2 4 2,6 3,2 3,6 2,8 2,6 2,4 3,2