Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Tüketici ve endüstriyel pazarlar arasındaki farkı öğrenmek ve endüstriyel pazarların özelliklerini anlamak. - - - - - - - - - - - - -
Endüstriyel satın alma sürecini öğrenmek ve endüstriyel ürün sınıfları, satın alma türleri, satın alma merkezi ve rolleri kavramak. - - - - - - - - - - - - -
Endüstriyel pazarlamada ürün seçimini etkileyen faktörleri anlamak ve tedarikçi değerlendirme yöntemleriyle ilgili beceriler elde etmek. - - - - - - - - - - - - -
Örgütsel satın alma davranışını öğrenmek. - - - - - - - - - - - - -
Endüstriyel pazarlarda bölümlendirme, hedefleme, konumlandırma yapmayıı öğrenmek ve pazarlama karması geliştirmede beceriler elde etmek. - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -