Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (ders içi anlatım ve uygulama)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Hedef kitle odaklı, marka stratejisiyle uyumlu sosyal medya içerikleri planlayabilir ve etkili kampanyalar tasarlayabilir. 1 5 1 5 1 2 1 5 4 5 5 1 1
Sosyal medya platformlarının temel özelliklerini, işleyişini ve işletmeler için sunduğu pazarlama fırsatlarını analiz edebilir. 5 5 5 5 4 3 5 4 4 5 5 2 1
Sosyal medya verilerini yorumlayarak kampanya sonuçlarını raporlayabilir ve iyileştirme önerileri geliştirebilir. 1 5 4 5 4 2 5 5 3 5 5 3 2
Sosyal medya reklamcılığına ilişkin bütçe yönetimi, hedefleme ve performans ölçümü tekniklerini uygulayabilir. 4 5 5 5 3 1 4 4 5 1 5 3 1
Ortalama Değer 2,75 5 3,75 5 3 2 3,75 4,5 4 4 5 2,25 1,25