Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (Anlatım, Tartışma, Bireysel Çalışma ve Proje Sunumları )
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Pazarlama araştırmalarını planlar, bilgi toplama yöntemlerini kullanır ve bulguları yorumlar. 5 5 3 2 4 4 2 2 3 5 5 0 0
Pazar veya kaynak tabanlı strateji alternatiflerini sınıflandırır ve statejiler çerçevesinde pazarlama uygulamalarını sorgular. 5 5 5 2 4 3 3 4 2 1 5 0 0
Büyüme veya rekabet stratejileri doğrultusunda pazarlama planları geliştirir. 5 4 5 3 4 3 5 2 3 2 5 0 0
Pazar bölümlendirme ve hedef pazar tayini yapar. 5 5 3 3 5 3 2 5 2 2 5 0 0
Pazarlama çabalarını etkileyen çevresel faktörleri tanımlar ve pazarlama fonksiyonuna etkilerini ifade eder. 5 5 2 3 5 4 5 4 2 1 5 0 0
Ortalama Değer 5 4,8 3,6 2,6 4,4 3,4 3,4 3,4 2,4 2,2 5 0 0