Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (Anlatım, Tartışma, Bireysel Çalışma ve Proje Sunumları )
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Pazarlama araştırmalarını planlar, bilgi toplama yöntemlerini kullanır ve bulguları yorumlar. - - - - - - - - - - - - -
Pazar veya kaynak tabanlı strateji alternatiflerini sınıflandırır ve statejiler çerçevesinde pazarlama uygulamalarını sorgular. - - - - - - - - - - - - -
Büyüme veya rekabet stratejileri doğrultusunda pazarlama planları geliştirir. - - - - - - - - - - - - -
Pazar bölümlendirme ve hedef pazar tayini yapar. - - - - - - - - - - - - -
Pazarlama çabalarını etkileyen çevresel faktörleri tanımlar ve pazarlama fonksiyonuna etkilerini ifade eder. - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -