Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
3,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Kurumsal iletişimin kavramı, tanımı ve kapsamını kavrar - - - - - - - - - - - - -
Kurumsal iletişimde stratejik yönetim ve planlama sürecini kavrar - - - - - - - - - - - - -
Kurumsal imaj, kurumsal pazarlama, kurumsal marka ve kurumsal reklamcılık kavramlarını açıklayacak nitelikte bilgi sahibi olur - - - - - - - - - - - - -
Kurumsal itibar kavramı, bileşenleri ve özelliklerini öğrenir - - - - - - - - - - - - -
Kurumsal iletişimin etkileşim içinde olduğu alanlarla ilgili bilgi sahibi olur - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -