Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
3,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
İkna kavramını tanımlayabilecek - - - 5 2 4 3 - - 2 2 - -
İkna becerilerini geliştirecekler. - - - 5 4 4 3 - - - 3 - -
İkna edici iletişim unsurlarını yönetebilecekler - - - 5 4 4 3 - - - 4 - -
Satış ve Pazarlama konusunda ilişkileri yönetebilme becerisi kazanacaklar - - - 4 3 4 5 - - - 2 - -
Belirlenen iş hedeflerine ulaşmada yönlendirme becerisi kazanacaklar - - - 5 4 4 3 - - - 3 - -
Ortalama Değer - - - 4,8 3,4 4 3,4 - - 0,4 2,8 - -