Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
3,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
İkna kavramını tanımlayabilecek - - - - - - - - - - - - -
İkna becerilerini geliştirecekler. - - - - - - - - - - - - -
İkna edici iletişim unsurlarını yönetebilecekler - - - - - - - - - - - - -
Satış ve Pazarlama konusunda ilişkileri yönetebilme becerisi kazanacaklar - - - - - - - - - - - - -
Belirlenen iş hedeflerine ulaşmada yönlendirme becerisi kazanacaklar - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -