Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
2,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüz yüze )
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
4.Stres ve iş stresiyle başa çıkma yollarını uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - -
3.Kriz öncesi yönetim sürecinde yapılması gerekenleri uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - -
2.Krizin özelliklerini örnekler üzerinden açıklar. - - - - - - - - - - - - -
1.Krizi ve nedenlerini tanımlar. - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -