Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüz yüze )
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Çağrı merkezlerinin dünyadaki ve Türkiye'deki gelişimini öğrenir - - - - - - - - - - - - -
Çağrı merkezinde performans yönetimi, standarları ve değerlendirmesini öğrenir. - - - - - - - - - - - - -
Çağrı merkezinde sunulan hizmetleri ve hizmet kanallarını öğrenir - - - - - - - - - - - - -
Çağrı merkezi işletmeleri ile ilgili temel kavramları ve işleyişi öğrenir - - - - - - - - - - - - -
Çağrı merkezinde planlama süreçlerini öğrenir - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -