Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüz yüze )
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Çağrı merkezlerinin dünyadaki ve Türkiye'deki gelişimini öğrenir 4 5 4 - 4 - - 3 - 3 - - -
Çağrı merkezinde performans yönetimi, standarları ve değerlendirmesini öğrenir. 4 5 5 - 5 - - - - 4 - - -
Çağrı merkezinde sunulan hizmetleri ve hizmet kanallarını öğrenir 4 5 4 - 3 - - - 3 4 - - -
Çağrı merkezi işletmeleri ile ilgili temel kavramları ve işleyişi öğrenir 5 4 4 - 3 - - 2 - 4 - - -
Çağrı merkezinde planlama süreçlerini öğrenir 4 5 4 - 5 - - - - 4 - - -
Ortalama Değer 4,2 4,8 4,2 - 4 - - 1 0,6 3,8 - - -