Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
4,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Çağrı merkezinde teknoloji kullanımı ve kullanım alanlarını açıklayabilecektir. 5 4 5 - - - - - - 5 - - -
Çağrı merkezi süreçlerinde yer alan ürünleri ifade edebilecektir. 5 4 5 - - - - 4 - 5 - - -
Çağrı merkezlerinde başarılı bilgi yönetimi için kritik noktaları ifade edebilecektir. 4 5 5 - 4 - - - - 5 - - -
Çağrı merkezlerinde hizmet kalitesi için yapılması gerekenleri ve kullanılan hizmet kalitesi ölçüm araçlarını açıklayabilecektir. 5 4 4 - - - - - 5 5 - - -
İşletmelerde seçme ve yerleştirme sürecinin temel kavramlarını ve aşamalarını açıklayabilecektir. 5 4 4 - - - - - - 5 - - -
Ortalama Değer 4,8 4,2 4,6 - 0,8 - - 0,8 1 5 - - -