Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
4,0
Birim Bölüm Çağrı Merkezi Hizmetleri - Ön Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Çağrı merkezindeki hizmet alanları ve satış uygulamaları hakkında beceri sahibi olur. - - - - - - - - - - - - -
Bir satış temsilcisinin bilmesi gereken satış süreci aşamaları hakkında bilgi ve beceri sahibi olur - - - - - - - - - - - - -
Telefonda satış özellikleri ve stratejileri hakkında bilgi ve beceri sahibi olur - - - - - - - - - - - - -
Satış sunumları ile satışta etkili iletişim ve ikna konularında bilgi ve beceri sahibi olur. - - - - - - - - - - - - -
Müşteri tiplerine göre satış görüşmesi tasarımı hakkında beceri sahibi olur - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -