Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
SÖĞÜT MESLEK YÜKSEKOKULU
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Ön Lisans (Yüz yüze, Tartışma, Sunum)
Ders Veren
Hafta
Ders İş Yükü: 154
AKTS (Ders İş Yükü / 25.5): 6,04
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Bir markanın iletişim hedeflerine uygun yaratıcı reklam mesajları tasarlar. 4 5 5 5 2 1 5 4 2 2 3 4 3 3
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. 4 4 5 5 2 3 4 4 5 3 4 2 3 -
Reklamcılığın temel kavramlarını, tarihsel gelişimini ve pazarlama iletişimi içindeki yerini açıklar. 5 5 5 3 2 2 5 3 5 5 5 3 2 4
Farklı reklam türlerini, medya araçlarını ve hedef kitle özelliklerini analiz eder. 5 4 5 3 1 1 3 4 4 4 5 4 2 4
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - 5 -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - 5 - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - 5 -
Bir markanın iletişim hedeflerine uygun yaratıcı reklam mesajları tasarlar. 4 5 5 5 2 1 5 4 2 2 3 4 3 3
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - 5 - - - - - - - - - -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. 4 4 5 5 2 3 2 4 5 4 4 2 2 2
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. 3 5 5 4 2 2 4 5 5 4 3 2 5 2
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - 5 - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - 5 -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - 5 - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - 5 -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular - - - 5 - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - 5 -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - - - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer 1,53 1,68 1,84 2,89 0,68 0,68 1,47 1,47 1,47 1,26 1,42 1,11 2,37 0,95