Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Marka yönetimi sürecini analiz eder. Marka oluşturma bilgileri ile marka ürünün oluşturulması, fiyatlandırılması, tutundurulması ve dağıtımını sağlayacak pazarlama becerisini kazanır.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
3
-
4
-
-
Pazarlama karması-analizi-stratejilerini kavrar. Marka kavramını açıklar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
3
-
4
-
-
Marka yönetimi, stratejiler moda marka kavramlarını tanımlar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
3
-
4
-
-
Moda ve pazarlama kavramlarını tanımlar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
3
-
3
-
-
Moda pazarlama da ürün fiyat dağıtım süreçleri ile ilgili bilgi sahibi olur. Tüketici davranışlarını öğrenir