Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
BOZÜYÜK MESLEK YÜKSEKOKULU
PAZARLAMA
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
6,0
Birim Bölüm Pazarlama - Ön Lisans (Örgün, yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
2.3. Diğer pazarlama iletişimi unsurlarını kavrayacak (sponsorluk, ürün yerleştirme, amaca yönelik pazarlama) - - - - - - - - - - - - -
1.4. Bütünleşik pazarlama iletişimini ve gelişme nedenlerini kavrar. - - - - - - - - - - - - -
3.1. Tüketici eğilimindeki değişimleri ve bu değişimlerin iletişim yöntemlerine etkilerini anlayacak - - - - - - - - - - - - -
1.3.Endüstriyel Pazar ve tüketici pazarında pazarlama iletişiminin önemini ve işleyişini tanımlar. - - - - - - - - - - - - -
2.2. Pazarlama karması unsurlarının iletişim boyutunu kavrayabilecek - - - - - - - - - - - - -
1.1. İletişim kavramı ve modelini açıklayacak - - - - - - - - - - - - -
1.2. Pazarlama iletişimi ve unsurlarını tanımlar - - - - - - - - - - - - -
1. Pazarlama iletişiminin önemini ve kapsamını kavrayacak ve yorumlayabilecek - - - - - - - - - - - - -
2. Pazarlama iletişimi unsurlarını ve etkinliklerini tanımlar - - - - - - - - - - - - -
2.1.Tutundurma karması (reklam, halkla ilişkiler, satış tutundurma ve kişisel satış) nın iletişim boyutunu tartışacak, - - - - - - - - - - - - -
3.2. Teknolojideki gelişmelerin pazarlama iletişimine etkilerini yorumlayabilecektir - - - - - - - - - - - - -
3. Pazarlama iletişimindeki yeni gelişmeler ve uygulamaları yorumlayabilecek - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -