PDF hazırlanıyor, lütfen bekleyin...
PDF
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
BOZÜYÜK MESLEK YÜKSEKOKULU
REKLAMCILIK
(2025 - 2026)
Ders Bilgi Formu
Ders Adı
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
AKTS
Z / S
Teknolojiyle Öğrenme
MOS114
3
2 + 0
2,0
Seçmeli
Birim Bölüm
Reklamcılık -
Ön Lisans
(Sözlü ve görsel anlatım, sunum, tartışma.)
Amaç
Teknoloji Destekli Öğrenme, hız veya yakınlık gibi bilgi ve iletişim teknolojilerinin özelliklerini öğrenme veya bilgi gibi öğretim özellikleriyle birleştirir. Şöyle ki. öğretimin kapsamını geleneksel sınıfın ötesine genişletmeye izin verir. konuların teorik ve pratik kısımlarına yaklaşmak için yeni formüller sağlar.
Ders İçeriği
Uzaktan Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Teknoloji, Teknoloji Merkezli Ağ Kuramları, Kuramsal Yaklaşımlar, Öğretim Tasarımından Öğrenme Tasarımına Doğru, Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları, Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu, Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Kullanılabilecek Teknolojiler
Hafta
Konu
1
Uzaktan Eğitim
2
Uzaktan Eğitim ve Teknoloji
3
Teknoloji Merkezli Ağ Kuramlar
4
Kuramsal Yaklaşımlar
5
Kuramsal Yaklaşımlar
6
Kuramsal Yaklaşımlar
7
Öğretim Tasarımından Öğrenme Tasarımına Doğru
8
Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları
9
Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları
10
Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu
11
Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu
12
Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu
13
Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu
14
Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Kullanılabilecek Teknolojiler
Program Çıktıları
1
Reklamcılık alanıyla ilgili güncel ve teorik bilgileri kazanır
2
Reklamcılık alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri analitik ve stratejik düşünmede ve problem çözmede kullanma becerisine sahiptir
3
Reklamcılık Alanıyla ilgili edindiği bilgiler çerçevesinde bir işletmenin çevresini ve mikro anlamda işletmenin kendisini değerlendirebilme ve sorunları kavrayabilme becerisine sahiptir.
4
Uygulama safhalarında bilgilerini disiplinler arası değerlendirebilir
5
Bilgisayar ve bilişim teknolojilerini ihtiyaç duyduğu teknik/mesleki düzeyde kullanır.
6
Alanla ilgili konularda ekip çalışmasının getireceği sorumluluklara açıktır.
7
Bir yabancı dili alanla ilgili konularda bilgi sahibi olacak şekilde yazılı olarak anlayabilir ve kullanabilir
8
Reklamcılık alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı edindiği bilgiler doğrultusunda bağımsız olarak yürütür.
9
Reklamcılık alanları içinde yer alan metin yazma, kampanya planlama, reklam stratejisi belirleme ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi alanlardan en az birinde uzmanlık düzeyinde gelişime açıktır
10
Yeni teknolojileri öğrenerek kendini sürekli geliştirebilir, eğitebilir ve yeni alanlara ilgi duyar
11
Stratejik iletişimi kavrayarak etkili yazılı ve sözlü sunum yapabilme, strateji geliştirme, yaratıcı ve eleştirel düşünebilme gibi yeterliliklere sahiptir.
12
Reklamcılık alanında edindiği uzmanlaşmış kuramsal bilgi ve donanımı, yaratıcı ve etik bir anlayış ile hayata geçirebilme becerisine sahiptir
13
Kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında farkındalığa sahiptir
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Ders Öğrenme Çıktısı
PÇ 1
PÇ 2
PÇ 3
PÇ 4
PÇ 5
PÇ 6
PÇ 7
PÇ 8
PÇ 9
PÇ 10
PÇ 11
PÇ 12
PÇ 13
Uzaktan eğitim alanında teknoloji odaklı kuramları uygulamaya yansıtabilir,
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Teknoloji destekli eşzamanlı ve eşzamansız bir dersi tasarımlayabilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Uzaktan eğitimde öğrenme ve öğretme süreçlerini teknoloji tabanlı uygulamalarla zenginleştirebilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ortalama Değer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
https://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/405604