PDF hazırlanıyor, lütfen bekleyin...
PDF
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
BOZÜYÜK MESLEK YÜKSEKOKULU
REKLAMCILIK
(2025 - 2026)
Ders Bilgi Formu
Ders Adı
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
AKTS
Z / S
Yeni Pazarlama Teknikleri
REK229
3
3 + 0
4,0
Seçmeli
Birim Bölüm
Reklamcılık -
Ön Lisans
(Yüz yüze )
Amaç
Pazarlamada yeni yaklaşımlara dair teorik bilginin edinilmesi ve güncel uygulama örneklerini analiz edebilme becerisinin kazanılmasıdır.
Ders İçeriği
Yeni pazarlama kavramları, güncel pazarlama yaklaşımları
Ders Veren
Sevdenur KAPUSUZ
Hafta
Konu
1
Yeni pazarlama kavramları
2
Pazarlama Anlayışları, Pazarlamada Yeni Bakış Açıları
3
Gerilla Pazarlama
4
Politik Pazarlama
5
Sosyal Pazarlama
6
İlişki Pazarlaması
7
Dijital Pazarlama
8
Deneyimsel Pazarlama
9
Yeşil Pazarlama
10
Postmodern Pazarlama
11
Viral Pazarlama ve Sosyal Medya Uygulamaları
12
Nesnelerin İnterneti ve Pazarlama
13
Veri tabanlı Pazarlama ve Uygulamaları
14
Niş Pazarlama
Program Çıktıları
1
Reklamcılık alanıyla ilgili güncel ve teorik bilgileri kazanır
2
Reklamcılık alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri analitik ve stratejik düşünmede ve problem çözmede kullanma becerisine sahiptir
3
Reklamcılık Alanıyla ilgili edindiği bilgiler çerçevesinde bir işletmenin çevresini ve mikro anlamda işletmenin kendisini değerlendirebilme ve sorunları kavrayabilme becerisine sahiptir.
4
Uygulama safhalarında bilgilerini disiplinler arası değerlendirebilir
5
Bilgisayar ve bilişim teknolojilerini ihtiyaç duyduğu teknik/mesleki düzeyde kullanır.
6
Alanla ilgili konularda ekip çalışmasının getireceği sorumluluklara açıktır.
7
Bir yabancı dili alanla ilgili konularda bilgi sahibi olacak şekilde yazılı olarak anlayabilir ve kullanabilir
8
Reklamcılık alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı edindiği bilgiler doğrultusunda bağımsız olarak yürütür.
9
Reklamcılık alanları içinde yer alan metin yazma, kampanya planlama, reklam stratejisi belirleme ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi alanlardan en az birinde uzmanlık düzeyinde gelişime açıktır
10
Yeni teknolojileri öğrenerek kendini sürekli geliştirebilir, eğitebilir ve yeni alanlara ilgi duyar
11
Stratejik iletişimi kavrayarak etkili yazılı ve sözlü sunum yapabilme, strateji geliştirme, yaratıcı ve eleştirel düşünebilme gibi yeterliliklere sahiptir.
12
Reklamcılık alanında edindiği uzmanlaşmış kuramsal bilgi ve donanımı, yaratıcı ve etik bir anlayış ile hayata geçirebilme becerisine sahiptir
13
Kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında farkındalığa sahiptir
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Ders Öğrenme Çıktısı
PÇ 1
PÇ 2
PÇ 3
PÇ 4
PÇ 5
PÇ 6
PÇ 7
PÇ 8
PÇ 9
PÇ 10
PÇ 11
PÇ 12
PÇ 13
Öğrenciler bir çok farklı ve yeni uygulama örneklerini öğrenirler.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Öğrenciler Endüstri 4.0 uygulamalarının pazarlama karması elemanlarına etkilerini öğrenirler
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Öğrenciler gelişen teknolojinin tüketim alışkanlıklarına etkilerini öğrenirler.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Öğrenciler pazarlama anlayışlarını ve güncel pazarlama kavramlarını öğrenirler
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ortalama Değer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
https://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/405624