PDF hazırlanıyor, lütfen bekleyin...
PDF
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
BOZÜYÜK MESLEK YÜKSEKOKULU
REKLAMCILIK
(2025 - 2026)
Ders Bilgi Formu
Ders Adı
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
AKTS
Z / S
İtibar Yönetimi
REK231
3
3 + 0
4,0
Seçmeli
Birim Bölüm
Reklamcılık -
Ön Lisans
(Yüz yüze)
Amaç
İtibar yönetimi alanında teorik bilgileri kazanmak ve itibar yönetiminin kurumlar açısından önemini kavramaktır.
Ders İçeriği
İtibar kavramı, kişisel itibar bağlamı, kurumsal itibar, kurumsal itibarla ilişkili teoriler, kurumsal itibarla ilgili vakalar
Hafta
Konu
1
İtibar kavramı nedir?
2
Kişisel İtibar kavramı nedir?
3
Kişisel itibar bağlamı
4
Kurumsal itibarın öncülleri ve sonuçları
5
Birey olarak yönetici itibarı
6
İtibarın teorik altyapısı
7
İtibarın teorik altyapısı (devam)
8
Kurumsal İtibar nedir?
9
Kurumsal itibar ve ilişkili teoriler
10
Kurumsal itibar ve güvenilirlik arası ilişki
11
Kurumsal itibar ölçümleri
12
Kurumsal itibarın öncülleri ve sonuçları
13
Kurumsal itibar ve başarı
14
Kurumsal İtibar ile ilgili vakalar ve konular
Program Çıktıları
1
Reklamcılık alanıyla ilgili güncel ve teorik bilgileri kazanır
2
Reklamcılık alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri analitik ve stratejik düşünmede ve problem çözmede kullanma becerisine sahiptir
3
Reklamcılık Alanıyla ilgili edindiği bilgiler çerçevesinde bir işletmenin çevresini ve mikro anlamda işletmenin kendisini değerlendirebilme ve sorunları kavrayabilme becerisine sahiptir.
4
Uygulama safhalarında bilgilerini disiplinler arası değerlendirebilir
5
Bilgisayar ve bilişim teknolojilerini ihtiyaç duyduğu teknik/mesleki düzeyde kullanır.
6
Alanla ilgili konularda ekip çalışmasının getireceği sorumluluklara açıktır.
7
Bir yabancı dili alanla ilgili konularda bilgi sahibi olacak şekilde yazılı olarak anlayabilir ve kullanabilir
8
Reklamcılık alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı edindiği bilgiler doğrultusunda bağımsız olarak yürütür.
9
Reklamcılık alanları içinde yer alan metin yazma, kampanya planlama, reklam stratejisi belirleme ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi alanlardan en az birinde uzmanlık düzeyinde gelişime açıktır
10
Yeni teknolojileri öğrenerek kendini sürekli geliştirebilir, eğitebilir ve yeni alanlara ilgi duyar
11
Stratejik iletişimi kavrayarak etkili yazılı ve sözlü sunum yapabilme, strateji geliştirme, yaratıcı ve eleştirel düşünebilme gibi yeterliliklere sahiptir.
12
Reklamcılık alanında edindiği uzmanlaşmış kuramsal bilgi ve donanımı, yaratıcı ve etik bir anlayış ile hayata geçirebilme becerisine sahiptir
13
Kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında farkındalığa sahiptir
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Ders Öğrenme Çıktısı
PÇ 1
PÇ 2
PÇ 3
PÇ 4
PÇ 5
PÇ 6
PÇ 7
PÇ 8
PÇ 9
PÇ 10
PÇ 11
PÇ 12
PÇ 13
İtibar hakkında teorik altyapıya hakim olur
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Etkin bir itibar yönetimini kavrar ve programlar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Çağdaş konuların bilincinde olur
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Temel yönetim bilgisini kullanır ve sürece dahil eder
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Etkin iletişim kurabilme becerine sahip olur
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ortalama Değer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
https://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/405625