Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
BOZÜYÜK MESLEK YÜKSEKOKULU
REKLAMCILIK
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
4,0
Birim Bölüm Reklamcılık - Ön Lisans (Yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Kurumsal imaja yönelik tanımlardan en az 5 tanesini sınıflandırır - - - - - - - - - - - - -
Kurumsal imaj unsurlarından en az 4’ünü doğru bir şekilde açıklar - - - - - - - - - - - - -
İmaj oluşumu aşamasındaki kavramları analiz eder. - - - - - - - - - - - - -
Kurumun istediği imaj ile hedef kitlelerde oluşmuş olan imajı (imaj boşluğunu) karşılaştırır - - - - - - - - - - - - -
İmaj yaratımı bağlamında medya araçlarının önemini açıklar ve medya araçlarını önemleri açısından karşılaştırır. - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -