Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
İletişim ve müşterilerle iletişim, müşterilerle ilişki kurma, müşterilerle ilişkileri sürdürme ve müşterileri elde tutmaya yönelik kazanımlar elde eder
0
5
0
0
3
0
5
0
0
4
0
0
0
0
0
0
5
Pazarlama kampanyalarını ve müşteri sadakat programlarını tanır, sadakat programlarındaki farklı ödül türlerini ayırt edebilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Müşteri ilişkileri ile ilgili temel kavram, süreç ve faaliyetleri tanımlar. Müşteri ilişkileri yönetiminin işletmeler için önemini kavrar.
0
0
0
4
0
0
5
0
0
4
0
0
0
0
5
0
5
Başarılı bir müşteri ilişkileri yönetimi sisteminin sahip olması gereken özellikleri anlar. Satış öncesi, sırası ve sonrası ortaya çıkabilecek sorunlar hakkında bilinçlenerek etkili şikayet yönetiminin önemini kavrar.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hizmet kavramını ve özelliklerini, hizmet kalitesinin boyutlarını, kaliteli hizmet sunumunun çıktıları olarak bağlılık ve tatmin kavramlarını öğrenir.