Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
GÖLPAZARI MESLEK YÜKSEKOKULU
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Ön Lisans (Yüz yüze, Tartışma, Sunum)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Bir markanın iletişim hedeflerine uygun yaratıcı reklam mesajları tasarlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - - - - - - - - - - - - -
Reklamcılığın temel kavramlarını, tarihsel gelişimini ve pazarlama iletişimi içindeki yerini açıklar. - - - - - - - - - - - - - - -
Farklı reklam türlerini, medya araçlarını ve hedef kitle özelliklerini analiz eder. - - - - - - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - - - -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - - - - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - - - -
Bir markanın iletişim hedeflerine uygun yaratıcı reklam mesajları tasarlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - - - - - - - - - - - - -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - - - - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - - - -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - - - - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - - - -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - - - - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - - - -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular - - - - - - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - - - -
Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. - - - - - - - - - - - - - - -
Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. - - - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - - - -