| Bir markanın iletişim hedeflerine uygun yaratıcı reklam mesajları tasarlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Reklamcılığın temel kavramlarını, tarihsel gelişimini ve pazarlama iletişimi içindeki yerini açıklar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Farklı reklam türlerini, medya araçlarını ve hedef kitle özelliklerini analiz eder. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bir markanın iletişim hedeflerine uygun yaratıcı reklam mesajları tasarlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Reklam kampanyalarının etkisini ölçmek için uygun değerlendirme yöntemlerini uygular. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Etik, kültürel ve toplumsal sorumluluk ilkelerine uygun reklam stratejileri geliştirir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Ortalama Değer |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |