Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
GÖLPAZARI MESLEK YÜKSEKOKULU
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
4,0
Birim Bölüm Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Ön Lisans (Sınıf ortamında yüz yüze )
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Müşterinin işletmeye bağlılığını arttırma yollarını bulma - - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri şikayetlerini yönetebilme becerisi kazanma - - - - - - - - - - - - - - -
Teorik bilgileri iş hayatında uygulama becerisi gösterme - - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri değeri yaratabilme taktikleri geliştirebilme - - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri İlişkileri Yönetiminde müşteriyle iletişime geçme becerisi elde etme - - - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - - - -