Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
GÖLPAZARI MESLEK YÜKSEKOKULU
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
4,0
Birim Bölüm Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Ön Lisans (Sözlü, Tartışmalı, yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Bu dersin sonunda öğrenci marka ile ilgili temel kavramları ayırt edebilecektir. - - - - - - - - - - - - - - -
Bu dersin sonunda öğrenci pazarlama iletişimi araçları ile marka yönetiminin ilişkisini kurabilecektir. - - - - - - - - - - - - - - -
Bu dersin sonunda öğrenci marka yönetiminin önemini ve ilkelerini öğrenebilecektir.. - - - - - - - - - - - - - - -
Bu dersin sonunda öğrenci temel marka stratejilerini uygulayabilecektir. - - - - - - - - - - - - - - -
Bu dersin sonunda öğrenci marka yönetimi ile ilgili ölçümleme gerçekleştirebilecektir. - - - - - - - - - - - - - - -
Marka kavramını ve halkla ilişkilerdeki önemini tanımlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Farklı marka türlerini ayırt eder. - - - - - - - - - - - - - - -
Marka ile kimlik arasındaki ilişkiyi anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Markanın bileşenlerini ayırt eder. - - - - - - - - - - - - - - -
Marka kimliğinin nasıl oluşturulacağını ve konumlandırılacağını anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Marka kavramını ve halkla ilişkilerdeki önemini tanımlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Farklı marka türlerini ayırt eder. - - - - - - - - - - - - - - -
Marka ile kimlik arasındaki ilişkiyi anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Markanın bileşenlerini ayırt eder. - - - - - - - - - - - - - - -
Marka kimliğinin nasıl oluşturulacağını ve konumlandırılacağını anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - - - -