| Sosyal, doğal, kültürel vb. çevre sorunu saptayabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Sosyal sorumluluk teorilerinden ve etik çalışmalardan elde edilmiş becerileri ve bilgileri uygulayarak alınan kamusal ve profesyonel kararları  açıklayarak tanıtmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Kişisel, profesyonel ve toplumsal konuları belirlemede bağımsız düşüncenin, eleştirel analizin ve akıl yürütülmüş araştırmanın kullanımı | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Sosyal, doğal, kültürel vb. çevre sorunu saptayabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Sosyal sorumluluk teorilerinden ve etik çalışmalardan elde edilmiş becerileri ve bilgileri uygulayarak alınan kamusal ve profesyonel kararları  açıklayarak tanıtmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Kişisel, profesyonel ve toplumsal konuları belirlemede bağımsız düşüncenin, eleştirel analizin ve akıl yürütülmüş araştırmanın kullanımı | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Gerçekleştirilecek sosyal sorumluluk projeleri ile öğrenciler toplumu daha iyi anlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Sosyal, doğal, kültürel vb. çevre sorunu saptayabilir ve saptanan sorunun çözümü için disiplinlerarası işbirliği geliştirebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Their social responsibility awareness and social competence can increase. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Gönüllük kavramını ve önemini açıklayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Sosyal Sorumluluk ile ilgili bilgi edinimi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Gerçekleştirilecek sosyal sorumluluk projeleri ile öğrenciler toplumu daha iyi anlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Sosyal, doğal, kültürel vb. çevre sorunu saptayabilir ve saptanan sorunun çözümü için disiplinlerarası işbirliği geliştirebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Their social responsibility awareness and social competence can increase. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Gönüllük kavramını ve önemini açıklayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                        
                                            | Sosyal Sorumluluk ile ilgili bilgi edinimi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
                                
                                    | Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |