Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
OSMANELİ MESLEK YÜKSEKOKULU
TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
4,0
Birim Bölüm Turizm ve Otel İşletmeciliği - Ön Lisans (Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Müşteri İlişkileri Yönetiminin bir pazarlama stratejisi olarak önemini kavranır. - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri ilişkileri türleri ve stratejileri tanımlar. - - - - - - - - - - - - - -
Veritabanına dayalı pazarlama uygulamaları incelenir. - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri şikayetleri ve sadakat programları tanımlar. - - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - - -