| Öğrenciler tüm daimi dişlere ilişkin temel anatomik ve morfolojik
kavramları ve dişlerin birbirlerin farklarını bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
| Öğrenciler dental morfoloji ile ilgili kavramları kullanarak iletişim
kurabilir |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
| Öğrenciler süt dişlerinin anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramlarını bilir |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
4 |
| Öğrenci temel oklüzyon bilgisine sahip olur |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
| Öğrenciler tüm daimi dişlere ilişkin temel anatomik ve morfolojik
kavramları ve dişlerin birbirlerin farklarını bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
| Öğrenciler dental morfoloji ile ilgili kavramları kullanarak iletişim
kurabilir |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
| Öğrenci farklı sabit protetik uygulamalar için diş preparasyonlarını
bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
| Öğrenci temel oklüzyon bilgisine sahip olur |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
| Öğrenciler dental anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramları
bilir |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
| Öğrenciler tüm daimi dişlere ilişkin temel anatomik ve morfolojik
kavramları ve dişlerin birbirlerin farklarını bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
| Öğrenciler dental morfoloji ile ilgili kavramları kullanarak iletişim
kurabilir |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
| Öğrenciler süt dişlerinin anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramlarını bilir |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
4 |
| Öğrenci temel oklüzyon bilgisine sahip olur |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
| Öğrenciler dental anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramları
bilir |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
| Öğrenciler tüm daimi dişlere ilişkin temel anatomik ve morfolojik
kavramları ve dişlerin birbirlerin farklarını bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
| Öğrenciler dental morfoloji ile ilgili kavramları kullanarak iletişim
kurabilir |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
| Öğrenci farklı sabit protetik uygulamalar için diş preparasyonlarını
bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
| Öğrenci temel oklüzyon bilgisine sahip olur |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
| Öğrenciler dental anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramları
bilir |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
| Öğrenciler tüm daimi dişlere ilişkin temel anatomik ve morfolojik
kavramları ve dişlerin birbirlerin farklarını bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
| Öğrenciler dental morfoloji ile ilgili kavramları kullanarak iletişim
kurabilir |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
| Öğrenciler süt dişlerinin anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramlarını bilir |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
4 |
| Öğrenci temel oklüzyon bilgisine sahip olur |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
| Öğrenciler dental anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramları
bilir |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
| Öğrenciler tüm daimi dişlere ilişkin temel anatomik ve morfolojik
kavramları ve dişlerin birbirlerin farklarını bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
| Öğrenciler dental morfoloji ile ilgili kavramları kullanarak iletişim
kurabilir |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
| Öğrenci farklı sabit protetik uygulamalar için diş preparasyonlarını
bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
| Öğrenci temel oklüzyon bilgisine sahip olur |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
| Öğrenciler dental anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramları
bilir |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
| Öğrenciler tüm daimi dişlere ilişkin temel anatomik ve morfolojik
kavramları ve dişlerin birbirlerin farklarını bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
| Öğrenciler dental morfoloji ile ilgili kavramları kullanarak iletişim
kurabilir |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
| Öğrenciler süt dişlerinin anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramlarını bilir |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
4 |
| Öğrenciler dental anatomi ve morfolojiye ilişkin temel kavramları
bilir |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
| Öğrenciler tüm daimi dişlere ilişkin temel anatomik ve morfolojik
kavramları ve dişlerin birbirlerin farklarını bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
| Öğrenciler dental morfoloji ile ilgili kavramları kullanarak iletişim
kurabilir |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
| Öğrenci farklı sabit protetik uygulamalar için diş preparasyonlarını
bilir |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
| Ortalama Değer |
2,69 |
2,97 |
3,28 |
3,44 |
3,44 |
3,58 |
3,28 |
3,64 |
3,28 |
3,11 |
3,31 |
3,28 |
3,19 |
3,5 |
3,22 |