Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
3,0
Birim Bölüm Turizm İşletmeciliği - Lisans (Örgün, yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Sosyal etki ve uyum davranışı, sosyal yapı, sosyal ilişkiler ve roller ile sosyal kurumlar gibi sosyolojik kavramlar ve bunların insan davranışı üzerindeki etkilerini açıklayabilme - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
Kültür ve kültürle ilişkili kavramları ve kültür çeşitlerini açıklayabilme - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
Davranış bilimi ile ilgili temel konu ve kavramlar ile ilişkili bilim dallarını ve disiplinleri açıklayabilme - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
Algı, tutum, güdüler, duygular, zeka, kişilik ve benlik, öğrenme gibi psikolojiyle ilişkili kavramları açıklayabilme - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
Psikoloji bilimi, gelişimi ve özelliklerini ayırt edebilme ve açıklayabilme - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
İletişim ve müşterilerle iletişim, müşterilerle ilişki kurma, müşterilerle ilişkileri sürdürme ve müşterileri elde tutmaya yönelik kazanımlar elde eder - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
Pazarlama kampanyalarını ve müşteri sadakat programlarını tanır, sadakat programlarındaki farklı ödül türlerini ayırt edebilir. - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri ilişkileri ile ilgili temel kavram, süreç ve faaliyetleri tanımlar. Müşteri ilişkileri yönetiminin işletmeler için önemini kavrar. - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
Başarılı bir müşteri ilişkileri yönetimi sisteminin sahip olması gereken özellikleri anlar. Satış öncesi, sırası ve sonrası ortaya çıkabilecek sorunlar hakkında bilinçlenerek etkili şikayet yönetiminin önemini kavrar. - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
Hizmet kavramını ve özelliklerini, hizmet kalitesinin boyutlarını, kaliteli hizmet sunumunun çıktıları olarak bağlılık ve tatmin kavramlarını öğrenir. - 3 - - - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - 3 - - - - - - - - - - - - - - -