Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Sosyal etki ve uyum davranışı, sosyal yapı, sosyal ilişkiler ve roller ile sosyal kurumlar gibi sosyolojik kavramlar ve bunların insan davranışı üzerindeki etkilerini açıklayabilme
-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kültür ve kültürle ilişkili kavramları ve kültür çeşitlerini açıklayabilme
-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Davranış bilimi ile ilgili temel konu ve kavramlar ile ilişkili bilim dallarını ve disiplinleri açıklayabilme
-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Algı, tutum, güdüler, duygular, zeka, kişilik ve benlik, öğrenme gibi psikolojiyle ilişkili kavramları açıklayabilme
-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Psikoloji bilimi, gelişimi ve özelliklerini ayırt edebilme ve açıklayabilme
-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
İletişim ve müşterilerle iletişim, müşterilerle ilişki kurma, müşterilerle ilişkileri sürdürme ve müşterileri elde tutmaya yönelik kazanımlar elde eder
-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pazarlama kampanyalarını ve müşteri sadakat programlarını tanır, sadakat programlarındaki farklı ödül türlerini ayırt edebilir.
-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Müşteri ilişkileri ile ilgili temel kavram, süreç ve faaliyetleri tanımlar. Müşteri ilişkileri yönetiminin işletmeler için önemini kavrar.
-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Başarılı bir müşteri ilişkileri yönetimi sisteminin sahip olması gereken özellikleri anlar. Satış öncesi, sırası ve sonrası ortaya çıkabilecek sorunlar hakkında bilinçlenerek etkili şikayet yönetiminin önemini kavrar.
-
3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hizmet kavramını ve özelliklerini, hizmet kalitesinin boyutlarını, kaliteli hizmet sunumunun çıktıları olarak bağlılık ve tatmin kavramlarını öğrenir.