5.4. E-pazarlamayla ilgili online dağıtımla ilgili kavramları ve dağıtım kanalındaki aracıları açıklar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1. Öğrenciler e-pazarlama ile ilişkili temel internet kavramlarını tanımlayabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
3. Öğrenciler e-pazarlama bilgi sistemleri ve e-pazarlama araştırması uygulamalarını tanıyabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler e-pazarlama ile ilişkili temel internet kavramlarını tanımlayabilecektir. Bir e-pazarlama planı geliştirmek için internet teknolojilerin konusundaki kavramları kavramını tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2.1. E-pazar kavramını tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1.1. Bir e-pazarlama planı geliştirmek için internet teknolojilerin konusundaki kavramları kavramını tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2.2.E pazarlama temelinde B2B, B2C ve C2C pazarlarının özelliklerini tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2. Öğrenciler elektronik pazarları analiz edebilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5.2. Online ürün ve marka ile ilgili stratejileri açıklar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4.2. E-pazarlama bağlamında pazar bölümlendirme tiplerini tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4. Öğrenciler e-pazarlamayla ilgili pazar bölümleme, konumlandırma ve hedef pazarın seçilmesini açıklayabilir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5.3. E-pazarlama konusunda fiyatla ilgili kavramları ve fiyatlandırma yöntemlerini tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1.2.İnternet ve e-pazarlamadaki gelişmeleri tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5.5. E-pazarlamayla ilgili tutundurma ve tutundurma karması elemanlarını tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4.1. E-pazarlamayla ilgili pazar bölümlemeyi açıklar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5. Öğrenciler e-pazarlama karması stratejilerini açıklayabilecektir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4.3. E-pazarlama ile ilgili konumlandırmaya tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5.1. E-pazarlama karması elemanlarını tanımlar. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Ortalama Değer |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |