Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ
İŞLETME - YL
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
7,5
Birim Bölüm İşletme - YL - Lisansüstü ()
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
5.4. E-pazarlamayla ilgili online dağıtımla ilgili kavramları ve dağıtım kanalındaki aracıları açıklar. - - - - - - - - - - - -
1. Öğrenciler e-pazarlama ile ilişkili temel internet kavramlarını tanımlayabilecektir. - - - - - - - - - - - -
3. Öğrenciler e-pazarlama bilgi sistemleri ve e-pazarlama araştırması uygulamalarını tanıyabilecektir. - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler e-pazarlama ile ilişkili temel internet kavramlarını tanımlayabilecektir. Bir e-pazarlama planı geliştirmek için internet teknolojilerin konusundaki kavramları kavramını tanımlar. - - - - - - - - - - - -
2.1. E-pazar kavramını tanımlar. - - - - - - - - - - - -
1.1. Bir e-pazarlama planı geliştirmek için internet teknolojilerin konusundaki kavramları kavramını tanımlar. - - - - - - - - - - - -
2.2.E pazarlama temelinde B2B, B2C ve C2C pazarlarının özelliklerini tanımlar. - - - - - - - - - - - -
2. Öğrenciler elektronik pazarları analiz edebilecektir. - - - - - - - - - - - -
5.2. Online ürün ve marka ile ilgili stratejileri açıklar. - - - - - - - - - - - -
4.2. E-pazarlama bağlamında pazar bölümlendirme tiplerini tanımlar. - - - - - - - - - - - -
4. Öğrenciler e-pazarlamayla ilgili pazar bölümleme, konumlandırma ve hedef pazarın seçilmesini açıklayabilir. - - - - - - - - - - - -
5.3. E-pazarlama konusunda fiyatla ilgili kavramları ve fiyatlandırma yöntemlerini tanımlar. - - - - - - - - - - - -
1.2.İnternet ve e-pazarlamadaki gelişmeleri tanımlar. - - - - - - - - - - - -
5.5. E-pazarlamayla ilgili tutundurma ve tutundurma karması elemanlarını tanımlar. - - - - - - - - - - - -
4.1. E-pazarlamayla ilgili pazar bölümlemeyi açıklar. - - - - - - - - - - - -
5. Öğrenciler e-pazarlama karması stratejilerini açıklayabilecektir. - - - - - - - - - - - -
4.3. E-pazarlama ile ilgili konumlandırmaya tanımlar. - - - - - - - - - - - -
5.1. E-pazarlama karması elemanlarını tanımlar. - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - -